Yenilenen The Marmara yeni zincirler açıyor

Türk otel zinciri The Marmara Collection İcra Kurulu Başkanı Hüseyin Öztürk, adlarını ve logolarını yenilemelerinin yanında başta The Marmara Taksim olmak üzere otel renovasyonu için 28 milyon dolar harcayacaklarını söyledi.

Yenilenen The Marmara yeni zincirler açıyor
İstanbul, Antalya ve Bodrum’daki otellerini 28 milyon dolara yenilemeyi planlayan otel zinciri The Marmara Collection, dört yeni otel yatırımı için de düğmeye bastı. Adını The Marmara Hotel’den The Marmara Collection’e çeviren grubun İcra Kurulu Başkanı Hüseyin Öztürk, yurtiçinde beş otel, üç rezidans, bir etkinlik mekanı ve yurtdışında bir otel olmak üzere 10 işletmeyle hizmet verdiklerini belirterek, otellerinde 28 milyon dolarlık yenileme projeleri yürüttüklerin söyledi.

Taksim’de üç fazlı yenileme

The Marmara Taksim otelinin renovasyonunun üç fazdan oluştuğunu aktaran Öztürk, “Oteli 20 milyon dolara renove edeceğiz. İlk olarak giriş katını, lobisini, restoranını ve toplantı salonlarını yeniledik. İkinci faz ise giriş katta yer alan balo salonuyla başladı. Üçüncü faz çalışmalarını ise 2012 yılında tamamlamayı planlıyoruz” bilgisini verdi. Öztürk, Antalya ve Bodrum’daki otellerinde de küçük renovasyonlar yaparak suit odalar ekleyeceklerini kaydetti.

Arsa araştırıyoruz

Öztürk, yeni yatırımları için arsa araştırmasını da sürdürdüklerini kaydederek, “Biri New York’ta, üçü de İstanbul’da olmak üzere dört yeni otel yapmayı planlıyoruz. New York 57. Cadde’de 35 milyon dolara otel için arazi aldık. Hepsinin 200-250 oda olması tercihimiz. İstanbul’da da Maslak,  Beşiktaş, Taksim bölgesi arasıyla yeni gelişecek bölgeler arasında yer alan Kağıthane-Haliç çevresi, Yedikule-Bakırköy hattı var. Buralarda yatırım düşünüyoruz” dedi.

Metropollere de bakıyoruz

New York, Manhattan’daki otelin yenilenme çalışması biter bitmez yeni otelin yapımına başlayacaklarını dile getiren Öztürk, şöyle devam etti: “İstanbul’da arsa sorunu var. Bina dönüştürme ya da ortaklıklarla da ilgileniyoruz. 200’ün üzerinde odası olabilecek otel arıyoruz. New York’a da ilgimiz sürecek. Yatırım için Avrupa’daki metropollere Londra ve Moskova gibi şehirlere de bakıyoruz.”

125 milyon TL ciro

Hüseyin Öztürk, otellerin doluluklarından memnun olduklarını da belirterek, yıl sonunda cirolarının da 125 milyon doları bulacağını aktardı. Öztürk, son dönemdeki kur artışlarının da diğer turizmciler gibi kendilerine de yansımasının olumlu olduğunu vurguladı.

The Marmara’ya ‘Collection’ eklendi

HÜSEYİN Öztürk, otelin isminin de değiştirilerek ‘The Marmara Collection’ adını aldığını, logoda da değişikliğe gidildiğini bildirererek, “Taksim’deki otelimizde değişik yorumlarla Türk kültürünü yansıtmaya çalıştık otel girişindeki derviş heykelinin kapı döndüğü zaman dönecek” dedi. Öztürk, kendi markaları altında şarap ürettiklerini, önümüzdeki dönemde yeni serinin lansmanını yapacaklarını belirterek, o nedenle de otele ‘collection’ adını eklediklerini söyledi.

Ortadoğulu misafir sayısında artış var

Hüseyin Öztürk, İstanbul’daki otellerine ve şehre gelen misafir profilinin de her zaman çeşitli olmasına dikkat ettiklerine de değinerek, şöyle konuştu: “Son yıllarda Ortadoğu’dan ilgide artış var. Haziran, eylül arasında geliyorlar. Bundan Türkiye’nin son dönemdeki politikasının da etkisi bulunuyor. Ama biz misafir kitlesinde çeşitlilikten yanayız. O zaman bir ülkede yaşanan kriz bizi etkilemez. Şu anda yüzde 36 Türk misafir kitlesine sahibiz. Bunu Araplar, Almanlar ve Amerikalılar izliyor.”

Hanife Baş - Hürriyet

YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER

banner50

banner52