Emsan mağazalaşma yolunda

Aralık 2009 itibari ile yeniden yapılanma sürecine giren ve 2010’u hedeflediği ciro rakamının üzerinde kapatan Emsan, 2011’de hedeflediği mağazalaşma çalışmalarına hız verdi ve ilk mağazasını Marmara Forum AVM’de açtı.

Emsan mağazalaşma yolunda
Perakende sektöründe emin adımlarla ilerleyen Emsan, 2011’de hem satış noktalarını artırdı hem de mağazalaşma çalışmalarına hız verdi. Tüm Türkiye’de 911 satış noktasında nihai tüketici ile buluşan marka, ilk satış mağazasını Haziran ayı içerisinde Marmara Forum AVM’de açtı.

2011’de 60 Milyon Dolar Ciro Hedefi

Mağazalaşmanın tüketici taleplerini ve beklentilerini daha iyi özümsemek ve karşılık vermek için çok önemli olduğunu vurgulayan Emsan Genel Müdürü Uğur Kaymak, mağaza açılışı ile ilgili olarak şunları söyledi; “2011 yılı için hedeflediğimiz mağazamızı İstanbul Marmara Forum AVM’de tüketicilerimizin hizmetine sunduk. Şu ana kadar gelen tepkilerden ve satışlardan çok memnunuz. Mağazamızda gözümüze çarpan ilk detay, müşterilerimizin Emsan markasını bilerek ve markaya güvenerek mağazamıza adım atmasıydı. Müşterilerimiz, seçeceği ürünlerin bilincinde olarak mağazamıza geliyor. Biz de bu sayede tüketici talep ve varsa eleştirilerini ilk ağızdan duyabiliyoruz. Mağazamıza gelecek tepkiler ve satışlar doğrultusunda mağazalaşma konusunda karar sürecine olacağız. Mağazalaşma ile birlikte 2011 yılında bayii sayımızı 1500’e, satış noktalarımızı ise 1800’e çıkarma hedefiyle de yolumuza devam ediyoruz.” Emsan mağazalarında ayrıca Homend markalı elektrikli küçük ev aletlerinin de satışı gerçekleştiriliyor. Emsan’ın paslanmaz çelik ve yanmaz yapışmaz pişirme grubu, porselen sofra grubu ve tekstil grubu ürünlerinin hepsinin satışa sunulduğu mağazada ayrıca Homend’in elektrikli süpürge, ütü, ekmek kızartma makinesi, buharlı pişirici, çay makinası, kettle gibi farklı ürünler de satılıyor.

Emsan’ın satış ve başarı grafiği yepyeni mağazasıyla da yükseleceğe benziyor. 2010 yılında Türk tüketicilerine 110 bin çelik tencere takımı, 40 bin yanmaz yapışmaz tencere seti, 75 bin çaydanlık, 45 bin düdüklü, 110 bin tekli tava ve tencere, 45 bin çatal bıçak takımı satışı gerçekleştiren marka, 2011’de 60 milyon dolar ciro hedefliyor. Son dönemlerde yaptığı başarılı tanıtım ve pazarlama çalışmalarıyla övgü toplayan Emsan, genç tüketicileri de göz önüne alarak daha estetik çizgiler ve canlı renkler üzerinde çalışıyor.

YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER

banner50

banner52