Sürprizlerle dolu bir serüvene davet var

Türkiye'ye ilk hazır bebek bezini, ilk tıraş bıçağını ve ilk hijyenik pedi getiren P&G, 25 yıllık mirasını ilk kez tüketicilerle buluşturduğu P&G Evi’ni İstinyePark’ta ziyarete açtı

Sürprizlerle dolu bir serüvene davet var
Dünyada 175., Türkiye’de 25. yılını kutlayan P&G, tüketicilerine teşekkür etmek amacıyla zaman tüneli konseptinde tasarladığı P&G Evi’ni ziyarete açtı. P&G Evi’nde Türkiye’de tüketim alışkanlıklarını değiştiren markaların tarihsel serüveni, oyuncu Ayşe Tolga’nın hayat hikayesi ile paralel olarak sergilenirken; Gillette, Alo, Ace gibi markaların kült haline gelmiş eski reklamları yıllar sonra tekrar görücüye çıkıyor. 17 Aralık’a kadar İstinyePark’ta açık olacak P&G Evi’nde Prima, Pantene ve Max Factor gibi markaların etkinliklerinde sürpriz hediyeler ziyaretçileri bekliyor.

Ariel, Prima, Gillette, Orkid ve İpana gibi lider markalarıyla tüm dünyada 4.6 milyar tüketicinin yaşamlarını iyileştiren P&G (Procter & Gamble), bu yıl tüm dünyada kuruluşunun 175’inci yılını kutluyor.

Türkiye’de ise 25. yılını kutlayan P&G, markaları ve hizmetleriyle yaşamları nasıl iyileştirdiğine dikkat çekmek için 25 yıllık mirasını ilk kez sergilediği P&G Evi’ni İstinyePark’ta ziyarete açtı. Türkiye’yi ilk hazır bebek bezi Prima, ilk tıraş bıçağı Permatik, ilk şampuan Blendax, ilk hijyenik ped Orkid ile tanıştıran P&G, 25 yıldır markalarına evlerinde yer açan tüketicilerine P&G Evi’nde çeşitli sürprizlerle teşekkür ediyor.

Mekan düzenlemesi, stant tasarımı ve uygulamaları Akın Nalça ve Terminal ekibi tarafından gerçekleştirilen P&G Evi’nin tarih ve araştırma çalışmalarını Gökhan Akçura üstlendi. P&G Evi, ziyaretçileri hem zaman tünelinde çok özel bir yolculuğa çıkarıyor hem de eğlence ve sürprizlerle dolu özel aktivite alanlarında ağırlıyor.

YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER

banner50

banner52