Ravika ile Tayland’da milyonlara ulaşıyor

Keskinoğlu, Asya’nın en büyük yiyecek, içecek, restaurant ve otel ekipmanları fuarı olan Food&Hotel Tayland 2012’ye Ravika Zeytinyağı’nın geniş ürün gamı ile katıldı.

Ravika ile Tayland’da milyonlara ulaşıyor

Bangkok’ta düzenlenen “Food & Hotel Tayland 2012” fuarına Ravika marka zeytinyağı ile katılan Keskinoğlu; 2 yıldır Villa Market, Makro Market ve Tesco Lotus süpermarket zincirleri ile sürdürdüğü işbirliğine bu yıl toplamda 200 noktaya yaklaşan Big C, Carrefour ve Gourmet marketlerini de ekledi.

Türkiye’yi dünyanın 75 ülkesinde temsil eden Keskinoğlu Şirketler Grubu, yurtdışı pazarlama çalışmalarını son hız sürdürüyor. Keskinoğlu, bu sene 20.’si düzenlenen Asya’nın en büyük yiyecek, içecek, restaurant ve otel ekipmanları fuarı olan Food & Hotel Tayland 2012’ye Ravika Zeytinyağı’nın geniş ürün gamı ile katıldı.

5 – 8 Eylül 2012 tarihleri arasında Bangkok’un en büyük fuar merkezi olan Royal Paragon Center’de düzenlenen ve 26 ülkeden 271 firmanın katıldığı fuarda Keskinoğlu Şirketler Grubu, geleneksel soğuk sıkım yöntemiyle ürettiği Ravika marka zeytinyağlarını tanıttı. Akhisar yöresi zeytinlerinden özenle seçilen; soğuk sıkım yöntemiyle sıkıldıktan sonra elde edilen Ravika sızma zeytinyağının tadı, lezzeti ve aroması gurme ve gıda uzmanları tarafından oldukça beğenildi.



Zeytinyağı için yeni ama gelişime açık bir pazar olan Uzakdoğu’nun orta vadede büyük bir potansiyel taşıdığının altını çizen Keskinoğlu Şirketler Grubu Yönetim Kurulu Üyesi Keskin Keskinoğlu “Tayland bir turizm ülkesi. 71 milyonluk ekonomisi ile hızla büyüyen ve milyonlarca turist çeken cazip bir ülke, bu pazarda yer almak bizim için çok önemli. Son yaptığımız anlaşmalarla tüketiciye ulaştığımız nokta sayısını 850’ye ulaştırdık. Bu yıl fuardaki gözlemlerimiz 2 yılda markamızın tanınırlık oranının kayda değer şekilde arttığını gösterdi. Ravika’nın istikrarla koruduğumuz ve her yıl aynı lezzeti sunduğumuz özel aromasıyla pazarda önemli bir fark yarattık ve kendimize özel bir bir müşteri kitlesi oluşturduk. Büyüme hızından ziyade bizim için istikrarını koruyan ama büyümeyi de vaat eden bir pazar Tayland. 2 yıl önce başladığımız ihracat, bugün yıllık 70 bin litreye ulaştı. Amacımız geniş pazarlama ağımız ve izlediğimiz stratejiyle Ravika’nın tüm Uzakdoğu’nun zeytinyağı markası olmasını sağlamaktır” dedi.

YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER

banner50

banner52