Pakmaya'dan yeni adım

Pakmaya, aralarında hamur kabartma tozu, şekerli vanilin, kakao, karbonat ve buğday nişastasından oluşan 40 yeni ürünü piyasaya sürüyor.

Pakmaya'dan yeni adım
Gıdavitrini - Uzun yıllara dayanan deneyimi ve bilgi birikimiyle tüketicinin güvenini kazanmış olan Pakmaya, iddialı ürünlerle 'Pişirme Yardımcı Malzemeleri' pazarına giriyor. Pakmaya, aralarında hamur kabartma tozu, şekerli vanilin, kakao, karbonat, pudra şekeri, pirinç unu, mısır nişastası ve buğday nişastasından oluşan 40 yeni ürünü piyasaya sürüyor.  İlk bir yılda Pişirme Yardımcı Malzemeleri pazarından % 20 pay almayı amaçlayan Pakmaya, 5 yıl içinde pazardaki ilk iki oyuncudan biri olmayı hedefliyor.

13 Ağustos 2012; Fırıncılık ve gıda sektörlerine yönelik ekmek geliştirici ürünleriyle maya kullanımının öncülüğünü yapan Pakmaya, iddialı ürünlerle 'Pişirme Yardımcı Malzemeleri' pazarına giriyor. 'Lezzetin ustası' olarak tanınan Pakmaya, tüketicilere ulaştıracağı 40 çeşit doğal ve kaliteli ürünü 2012 yıl sonuna kadar pazara sunuyor.

Pakmaya'nın yılların deneyimi ve bilgi birikimiyle geliştirdiği yeni ürünler arasında hamur kabartma tozu, şekerli vanilin, kakao, karbonat, pudra şekeri, pirinç unu, mısır nişastası ve buğday nişastası yer alıyor. ‘Lezzetin Ustası’ Pakmaya yılın son çeyreğinde puding, krem şanti, çikolata sosu, mısır unu ve galeta unu çeşitleriyle de raflarda yerini alacak. Firma 2013 yılında Türk tatlıları gibi ürünlerle de portföyünü genişletmeyi hedefliyor.
Pakmaya İç Piyasa Satış ve Pazarlama Müdürü Kemal Aktaş konuyla ilgili olarak şunları söyledi:
"Ülkemizde, 90 milyon TL olarak görünen pişirme yardımcı malzemeleri pazarından, ilk yılın sonunda % 20 pay almayı, 5 yıl içinde ise ilk iki oyuncudan biri olmayı hedefliyoruz. 40 yeni ürünümüzle kalitemizi tüketicilerin fark edeceğine inanıyoruz. 120'den fazla ülkeye ihracat yapan bir şirket olarak yeni ürünlerimizle de yurt dışında iddialı olacağız."

Lezzetli ve kaliteli ürünler
Pakmaya, öncelikli olarak yeni pişirme yardımcı malzemeleri ürün grubunu piyasaya sunuyor. Bu alanda faaliyet gösteren pek çok firma bulunduğunun bilinciyle hareket eden şirket, ürünlerinin görsel anlamda da diğerlerinden ayrılmasına özen gösteriyor. Lezzetli, hijyenik, sağlıklı ve kaliteli ürünler geliştirmeye odaklanan şirket, ürünlerin doğallığını ambalajlarında da yansıtıyor.

YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER

banner50

banner52