İtina son tüketiciyle büyüyecek

Geçen seneye kadar endüstriyel müşterilere hizmet veren şarküteri markası İtina, yılbaşında perakende sektörüne girmeye karar verdi.

İtina son tüketiciyle büyüyecek

Şimdiye kadar İstanbul'da 8 mağaza açan şirket, 2012 sonunda bu sayıyı 12'ye çıkarmayı hedefliyor. İtina Grubu, temmuz ayında İstanbul'un Kartal ve Pendik ilçelerinde yeni mağazalarında satışa başlayacak. İtina Grubu'ndan yapılan açıklamada, "Bugüne kadar endüstriyel hizmet verdiğimiz hedef kitle müşterilerimizin evlerinin ihtiyaçlarını karşılama, ürünlerimizi tedarik etme adına, yoğun talepleri neticesinde perakende sektörüne girmeye karar verdik. Yılbaşından bu yana 8 mağaza açtık. Temmuzda 9. mağazamızı Kartal'da, 10. mağazamızı Pendik'te açıyoruz. 2012 yılı sonuna kadar da 12 mağaza olmayı hedefliyoruz." denildi. Müşterilerine sundukları tüm ürünlerde fiyat avantajının ötesinde hayvanların ve gıdaların güvenli ve temiz olmasını ön planda tutarak girdikleri perakende sektöründe, satışını yaptıkları ürünlerin sağlıklı ve sıhhî olması, içerikleri ve menşei açısından insan sağlığına zararlı olmaması konusunda özellikle gayret sarf ettiklerini aktaran İtina Grubu'nun açıklamasında, "Bizzat işleyerek depomuza giren etlerimizden, bünyemizde bulunan veteriner­ hekimlerimiz kontrolünde sucuk, sosis, salam, kavurma, pastırma, döner gibi ileri işlenmiş ürünler üretilir." bilgilerine yer verildi. Şirket, beyaz et (tavuk ve hindi) kesimini entegre tesislerde gerçekleştiriyor. Kesimden önce her hayvana tek tek besmele çekildiğine nezaret etmek üzere görevi sadece bu işi yapmak olan bir personel istihdam ediyor. Süt ürünlerinde, özellikle peynirin mayası konusunda hayvansal olmayan mikrobiyel maya ile üretim tercih ediliyor.
Zaman

YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER

banner50

banner52