Hazır Türk kahvesiyle gençleri hedefliyor

Ülker grubunun hazır kahve pazarındaki markası Cafe Crown, özellikle gençlerin kahve tüketim alışkanlıklarını arttırmak ve pazarı büyütmek amacıyla ‘Genç Türk Kahvesi’ adıyla hazır Türk kahvesinin yanı sıra sıcak suyla hemen hazırlanacak ‘latte’yi tanıttı.

Hazır Türk kahvesiyle gençleri hedefliyor
Cafe Crown’un üreticisi Örgen Gıda’nın Yönetim Kurulu Başkan Vekili ve Genel Müdürü Bülend Örgen, kahve zincirlerinde en çok tercih edilen latte ve gençlerin genellikle yapımı zorlu olduğu için uzak durduğu Türk kahvesini ürün çeşitlerine eklediklerini söyledi.

Örgen, sadece sıcak su ekleyip karıştırılarak tüketilen ürünlerle Cafe Crown’un cirosunu yüzde 70 büyütmeyi hedeflediğini söyledi. Günde 45 ton hazır kahve tüketildiğini, ‘birarada’ kahvelerin ise toplam pazarın yüzde 66’sını oluşturduğunu ifade eden Örgen, Türk kahvesinin ise yüzde 23 paya sahip olduğunu dile getirdi.

Latte’yi zincir kahve markalarında en çok tercih edilen ürün olması nedeniyle segmentlerine almaya karar verdiklerini anlatan Örgen hazır Türk kahvesi kararlarını ise şöyle anlattı:

“Araştırmalar gösteriyor ki, gençler yurtta ocak ve cezve bulamadığından, yapımı uğraş istediğinden ve çalışma yerlerinde sadece müdürlere servis edilme algısı nedeniyle kahveyi tercih etmiyor. Biz de suyla karıştırılarak hazırlanan ürün geliştirdik. ‘Genç Türk kahvesi’ adını verdiğimiz ürünle bu gençlere ulaşmak ve pratikliği sevenlere ulaşacağız.”

Yunanistan’a da satacak

Avrupa, Ortadoğu dışında Yunanistan’da Genç Türk kahvesini satmayı hedeflediklerini anlatan Örgen, “Bölgede talep var” dedi. Galatasaray Basketbol takımına yapmış oldukları sponsorluk anlaşmasının mayısta sona erdiğini hatırlatan Örgen, “Artık tek bir takıma değil tüm klüplerin alt yapılarını güçlendirme kararı aldık” dedi. Örgen, alınan kararın gündemde yer alan şike operasyonuyla bir ilgisi olmadığını kararın daha önceki dönemde alındığını sözlerine ekledi.

YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER

banner50

banner52