Bonservis, 2011 yılının ilk yarısında Ege ve Akdeniz bölgelerindeki müşteri sayısını bir önceki yıla göre %30 artırdı. 2010 yılında Ege ve Akdeniz’de gerçekleştirilen toplam cironun çok üstünde bir ciroyu 2011’in ilk yarısında gerçekleştiren Bonservis, Türkiye genelinde de %92 oranında büyüdü.
Bonservis Genel Müdürü İ.Cem Akar, Ege ve Akdeniz bölgelerindeki potansiyelin ne kadar büyük olduğunu fark etmelerinin ve bu bölgeler için ciddi yatırımlar yapmış olmalarının büyümede etkili olduğunu belirtti. İ.Cem Akar konu ile ilgili düşüncelerini; “Bonservis’in turizm bölgelerinde iki yıldır devam eden yatırımları meyvelerini vermeye başladı. Araç filomuzu sürekli yatırımla geliştiriyoruz. İzmir, Antalya, Bodrum Müdürlükleri ve depoları ile müşterilerimizin taleplerine kısa sürede cevap verebiliyor olmamız, onlara kaliteli bir hizmet götürüyor olmamız bu bölgelerdeki büyümemizin temelini oluşturmaktadır. Ayrıca son altı aydır Kuzey Afrika ülkelerinde ve Ortadoğu’da yaşanan siyasal olaylarla birlikte turizm talepleri de ülkemize yöneldi. Tüm bunları bir araya getirdiğimizde sonuç olarak ciddi bir büyüme gerçekleştirdiğimiz görmekteyiz.” şeklinde özetledi.
Bonservis büyümeye devam ediyor
Esas Holding Bünyesinde 2005 yılında kurulan Bonservis, 2011’in ilk yarısında Ege ve Akdeniz’de rekor bir büyümeye imza attı.
YORUM EKLE
1
Tüketici kirli hesaplara alet edilemez
2
De’Longhi ile sağlıklı ve sıcak ekmek
3
Eker'in geleneksel sünnet şöleni yapıldı
4
Emsan'dan mutfakta güvenli yardımcı
5
Etüder’den eğitim seferberliği
6
Fındıkta ‘altın’ yıl beklentisi
7
Hayvansal üretimde artış var
8
Hisar Floransa ile zarif sofralar
9
İstanbul’un turizmde cazibesi artıyor
10
Kalite Sistem’in akreditasyon başarısı
SON DAKİKA HABERLERİ
ANKETTüm Anketler
NAMAZ VAKİTLERİ
İMSAK
06:46
GÜNEŞ
08:19
ÖĞLE
13:07
İKİNDİ
15:25
AKŞAM
17:46
YATSI
19:13