İtibar Atölyesi adına İstanbul Ticaret Üniversitesi’nin akademik denetiminde uluslararası araştırma şirketi XSIGHTS tarafından gerçekleştirilen Türkiye İtibar Endeksi 2013 sonuçları açıklandı.
Gıda sektöründe tüketicilerine 45 yıldır hizmet veren Banvit, ‘İtibarın Süper Ligi’ olarak tanımlanan bu listede yerini aldı. Üretim performansını ‘Daha iyiye, daha ileriye, birlikte, el ele’ felsefesiyle hareket ederek güçlendiren Banvit, bunun yanı sıra değişimi yönetme, dürüst ve şeffaf yönetim ve pazarlama stratejisi gibi pek çok kıstas değerlendirilerek listeye girmeye hak kazandı. Böylece Banvit, TİE Başarı Belgesi almaya lâyık görülen kuruluşlar arasında yer aldı.
Yaptığı yatırımlar, sağladığı istihdam, ödediği vergiler, ürettiği katkısız ürünler ve sosyal sorumluluk projeleri ile ‘Türkiye’nin En Değerli Markaları’ ve ‘Superbrands Türkiye’ gibi önemli listelerde pek çok kez yer alan Banvit’in ‘en itibarlı markalar’ listesinde yer almasında ise değişimi yönetme, dürüst ve şeffaf yönetim ve pazarlama stratejisi gibi kıstaslar etkili oldu...
Banvit’in Türkiye’nin en prestijli markalar arasına girmesi, aslında sürpriz değil. Uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance'ın geçen yıl açıkladığı araştırma sonuçlarına göre “Türkiye’nin En Değerli Markaları” ligine 34. Sırada yer alan Banvit, 2012 yılında da dünyanın 87 ülkesinde düzenlenen ve iki yılda bir gerçekleştirilen Superbrands Türkiye 2012 listesinde de sektörünün tek temsilcisi olarak 2’nci kez ödüle değer görülmüştü. Şirketin bu önemli sonuçlara ulaşmasında ise yaptığı yatırımlar, sağladığı istihdam, ödediği vergiler, ürettiği katkısız ürünler ve sosyal sorumluluk projeleri etkili olmuştu.
Güncelleme Tarihi: 15 Mart 2014, 13:39