Perakendeci, üretici, tedarikçi ve perakende sektörüne hizmet sunanları ortak bir platformda buluşturan Yerel Zincirler Buluşuyor 2014 (YZB 2014), kapılarını 16 Nisan’da açıyor. Türkiye Perakendeciler Federasyonu tarafından 6’ncısı Haliç Kongre Merkezi’nde düzenlenecek olan YZB 2014’e bu yıl “Marka” konusu damgasını vuracak.
Organize perakendenin en önemli halkası yerel zincir marketler, 16-17 Nisan tarihlerinde İstanbul’da Haliç Kongre Merkezi’nde buluşuyor.
Türkiye Perakendeciler Federasyonu(TPF) tarafından düzenlenen organize gıda perakendesinin en büyük fuar ve kongre organizasyonu olan Yerel Zincirler Buluşuyor 2014 (YZB 2014), bu yıl altıncı kez kapılarını açıyor.
16 – 17 Nisan tarihlerinde perakendeci, üretici, tedarikçi ve perakende sektörüne hizmet sunan firmaları bir araya getirecek olan YZB 2014’ün bu yılki ana teması ise, “Marka”. YZB 2014 konferansı ve fuarına yerli ve yabancı sektör profesyonelinin katılımı bekleniyor.
Her yıl olduğu gibi bu yıl da fuar ve kongre olmak üzere iki bölümden oluşan YZB 2014’te, "Dönüşümü Başlat, Geleceği Kazan" sloganı doğrultusunda "Marka" konusu masaya yatırılacak. YZB’nin konferans bölümünde; geleceği şekillendiren marka kimliği, marka stratejileri ve marka hikayeleri ele alınırken; fuarda ise, firmalar interaktif stantlarında yeni ürün ve hizmetlerini sunacak.
Organizasyon kapsamında yerel zincirlerin başarılı çalışmalarını ödüllendirmeyi hedefleyen "Perakendenin En Başarılı Fikirleri" yarışması da gerçekleştirilecek. Sadece PERDER üyelerinin katılacağı yarışmanın ödül töreni ise, 27 Nisan akşamı düzenlenecek.
Türkiye Perakendeciler Federasyonu Başkanı Selamet Aygün, kuruldukları yıldan bu yana perakende sektörünü geliştirmek, güçlendirmek ve rekabet seviyesini yukarıya çekmek için el birliği ile çalıştıklarını söyledi. Oluşumun lokomotifi olarak nitelendirdikleri bölge PERDER’ler ve üyelerinin Türkiye genelinde hayata geçirdikleri faaliyetlerle sektöre hem nicelik hem de niteliksel anlamda değer kattıklarını dile getiren Aygün, “Bu kapsamda her yıl düzenlemiş olduğumuz Yerel Zincirler Buluşuyor Konferansı ve Fuarı’nda sektörün gelişimi, yöneticilerin ve çalışanların da sinerjilerinin sektöre yansıtılması hedeflenmektedir” dedi.
Geçen yıl “Dönüşümü Başlat, Geleceği Kazan” sloganı ile yola devam etme kararı aldıklarını, bu doğrultuda üç yıllık ana temalarını belirlediklerini kaydeden Aygün, 2013 yılında “İnsan” ana temasını ele aldıklarını hatırlatarak, bu yıl ise YZB’ye “Marka” konusunun damgasını vuracağını söyledi.
Aygün, 2015 yılında da ana tema olarak “Teknoloji” konusunun ele alınacağını sözlerine ekledi.
Güncelleme Tarihi: 19 Şubat 2014, 15:17