Migros 58. yıldönümünde 'mutluluk' dedi

Türk gıda perakendesinin öncü kuruluşu Migros, 58. Kuruluş yıldönümünü ‘Mutluluk’ teması ile karşılıyor.

Migros 58. yıldönümünde 'mutluluk' dedi
Gıdavitrini - Türk gıda perakendesinin öncü kuruluşu Migros, 58. Kuruluş yıldönümünü ‘Mutluluk’ teması ile karşılıyor. Altı aylık yoğun hazırlık süreci sonrasında 500’den fazla üretici ile işbirliğine giden Migros Ticaret, sadece Migros için üretilen özel ürünlerle birlikte bedavaya yakın fiyattan tüketiciye sunacağı ürünleri ‘Mutluluk’ konseptiyle 27 Eylül tarihinden itibaren raflarına dizdi. 21 Kasım tarihine kadar devam edecek ‘Mutluluk’ temalı dönemde, bu döneme özel üretilen yüzlerce ürün 68 ildeki tüm Migros mağazalarında tüketiciyle buluşarak, 58. Yıldönümü coşkusuna eşlik edecek.

Yaşama dair izlerden yola çıkarak, alışveriş deneyimini daha da keyifli bir hale getiren Migros Grubu, 58. yıldönümünü yeni konsepti ‘Mutluluk’ ile tüketicinin hem cebine hem de evine mutluluk taşıyacak özel ürünler ve kampanyalarla kutlayacak. 27 Eylül-21 Kasım tarihleri arasında  Migros müşterileri; yüzlerce özel promosyonlu ve indirimli ürünün yanı sıra, kalp şeklinde köfteden güleryüzlü elmaya özel kokulu deterjandan, mutluluk tasarımlı kozmetik ürünlerine kadar sadece bu dönem için üretilmiş özel tasarımlı ürünlere sahip olabilecekler.

Cem Rodoslu: “58. Yıldönümümüzde 500’den fazla üreticinin bandından Mutluluk ürünleri çıkacak”
Migros olarak bu yıl 58. kuruluş yıldönümünü kutladıklarını söyleyen Migros Ticaret A.Ş. Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Cem Rodoslu, gıda perakendesinde temalı alışverişin yaratıcısı olan Migros’un yeni yaşını ‘mutluluk’ temasıyla karşıladığını açıkladı. Yaklaşık 6 aylık yoğun hazırlık sürecinde, aralarında ulusal ve uluslararası dev üreticilerin de bulunduğu 500’den fazla üretici ile özel işbirliği yaptıklarını vurgulayan Rodoslu, “Üreticilerle el ele verdik. 58. Yıldönümümüzde perakende dünyasına nasıl bir fark, renk getirebiliriz diye düşündük. Hepimizin hayatının temel gayesi olan mutluluk temasını seçerek, bugüne kadar yapılmamışı yapmaya odaklandık. 500’den fazla üretici sadece Migros müşterileri için özel ürünler üretti. 58. Yıldönümümüzde 500’den fazla üreticinin bandından Mutluluk ürünleri çıktı. Yüzlerce ürün için bedavaya yakın özel promosyon ve indirim planlaması yapıldı. Nihayetinde kuruluş yıldönümümüzü de kutlayabileceğimiz, Türk perakende sektöründe eşine rastlanmamış bir içerikte, çok özel bir kampanya için düğmeye basmaya hazır hale geldik” dedi.

“68 ildeki 609 mağazamız için Mutluluk tırları yola çıkıyor, ürünler 27 Eylül’den itibaren raflarda”
Türkiye genelinde satışa sunulacak olan ‘Mutluluk’ temalı ürünler için 500’den fazla üreticinin üretim bantlarını bu ürünler için çalıştırdıklarını söyleyen Rodoslu, 68 ilde bulunan 609 mağazada  tüm tüketicilerin 27 Eylül-21 Kasım tarihleri arasında bu ürünlere erişebileceğini açıkladı. 68 ildeki Migroslar için Mutluluk tırlarının yola çıktığını söyleyen Rodoslu şöyle devam etti: “Mutluluk konsepti süresince; Türk perakende sektöründe bugüne kadar eşine benzerine rastlanmamış ‘indirimden de öte’ uygulamalarla alışveriş yapan herkesin bedavaya yakın alışveriş yapmasını sağlayacağız. Müşterilerimiz mutluluk konseptinde içecekten peynire, undan kolaya, deterjandan çikolataya kadar yüzlerce üründe inanılmaz indirimleri ve promosyonları doğrudan hissedecek.
“KOBİ’lerin temalı alışveriş kanalı ile ürünlerini farklılaştırarak ulusal pazarda yer almalarını destekliyoruz”
Daha önce Nostalji konsepti ile bugünün tatlarını geçmişin ambalaj ve tasarımıyla sofralara taşıdıklarını, AnadoluM konsepti ile yerel lezzetlere sahip çıktıklarını, İnanılmaz Olaylar konsepti ile alışverişte sınırları zorladıklarını söyleyen Cem Rodoslu, “Mutluluğun Migros mağazalarından Migros müşterilerine aktarılacağı bu dönemde, bugüne kadar Türk gıda perakendeciliğinde görülmemiş indirimli ürünlerin ve kampanyaların yanı sıra özel tasarımlı, müşterisine özel üretilmiş ürünleri de sunarak, sektördeki farkımızı bir kez daha ortaya koyacağız” dedi. Rodoslu, Migros Grubu’nun ’58. Yıldönümünde Migros Mutluluk Festivali’ sloganıyla başlattığı yeni tematik döneme yönelik şu değerlendirmede bulundu: “Biz grup olarak her yenilikte, her uygulamada müşterimizin sesini dinliyoruz. Tematik alışveriş konseptinin ilk üç uygulaması müşterilerimizden inanılmaz ilgi gördü. 58. kuruluş yıldönümümüze de denk gelen bu yeni dönemi Mutluluk teması üzerine kurgularken çalışanımızla, tedarikçimizle mağazadan içeri giren her müşterimize dört dörtlük mutluluk verecek bir ortam yaratmayı hedefledik. Aynı zamanda pekçok KOBİ hem ambalaj hem içerik  olarak ürünlerini farklılaştırabildi. Böylece tüm ulusal pazarda KOBİ ürünlerinin yer alması için mağazalarımızda yer açtık.”

Sertap Erener ‘Senin mutluluğun benim doğumgünüm’ dedi
Migros Grubu’nun yeni tematik dönemi ünlü sanatçı Sertap Erener’in Migros’a özel hazırladığı ‘Mutluluk’ jingle’ı ile de hafızalara kazınacak. Sosyal medyanın da en yeni uygulamalarını müşterisiyle buluşturacak olan Migros, hem facebook hem de twitter üzerinden interaktif iletişim halinde olacak. Migros müşterilerinin facebook/Money Club üzerinden sevdiklerine yazacakları mesaj kasa fişine basılırken twitter kullanıcıları da #benimicinmutluluk hashtag’i ile tematik döneme dahil olacaklar.

Money Club çocukları da mutlu edecek
Mutluluk temasından yararlanmak isteyen Money Club üyelerini ayrıca çok özel sürprizlerin de beklediğini vurgulayan Migros Ticaret A.Ş. Genel Müdür Yardımcısı Cem Rodoslu, hem Money Club üyelerini hem de çocuklarını ‘mutlu’ edecek uygulamalar hakkında şu bilgileri verdi: “Money Club üyesi müşterilerimiz ’58. Yıldönümünde Migros Mutluluk Festivali’ kapsamında en sık kullandığı ürünleri Money Club alt yapısı ile yüzde 50 indirimle alabilecek. Ayrıca bu özel dönemde, kart sahibi müşterilerimizin çocuklarını da unutmadık. Mutluluğumuzun kaynağı çocuklarımıza Mutluluk teması kapsamında müzik festivali, sinema gösterimi, en sevilen karakterlerin koleksiyon kartlarının dağıtımı gibi aktiviteler yapacağız”

YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER

banner50

banner52