AVM yatırımında 100 mağaza kriteri!

Capacity Alışveriş ve Yaşam Merkezi Genel Müdürü Özcan Ekşi, 100 mağazanın altında olan AVM’lerin açılmaması gerektiğini bildirdi.

AVM yatırımında 100 mağaza kriteri!
Ekşi, yaptığı yazılı açıklamada, AVM’ler olmadan markaların, markalar olmadan da AVM’lerin olamayacağına dikkati çekerek, birbirine bağlı bu zinciri doğru oluşturmanın asıl başarıyı getirdiğini vurguladı.

Yılda ortalama 22 milyon ziyaretçisi bulunan Capacity’de şu anda hiç boş mağaza olmadığını ve 120 farklı markanın kiralama talebini değerlendirdiklerini belirten Ekşi, 100 mağazanın altında olan AVM’lerin açılmaması, 100’ün üzerinde mağaza sayısında olan AVM’lerin ise lokasyonlarını değerlendirerek sektöre girmeleri gerektiğini kaydetti.

Sektördeki deneyimlerinin yaya trafiğinin olmadığı yerlerde alışveriş merkezi olmayacağı gerçeğini ispatladığının altını çizen Ekşi, İstanbul’un en iyi lokasyonlarından birinde yer alan Capacity’nin yakın bölgesinde birçok AVM olmasına rağmen bundan hiç bir zaman olumsuz etkilenmediğini ifade etti.

AVM yatırımlarında ilk iki yılın ziyaretçi alışkanlıklarını oluşturmak adına tüm AVM’ler açısından zor olduğunu belirten Ekşi, başarılı bir merkezin en önemli belirleyicisinin lokasyon olduğuna işaret etti.

Doğru lokasyonda yer alan, yaya trafiğinin güçlü olduğu AVM’lerin beklentilerini doğru şekilde karşılayabildiğine dikkati çeken Ekşi, alışveriş ve yaşam merkezi kavramları ile sadece alışveriş odaklı olmayan, aynı zamanda eğlence ve sosyal bir buluşma noktası haline gelen alışveriş merkezlerinin insan yaşamına çok ciddi rahatlık ve katkısı olduğunu, sadece tüketim odaklı olmayan merkezlerin müşteri memnuniyetini arttırdığını ve aynı zamanda sadakat yarattığını vurguladı.

YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER

banner50

banner52