Golf'ten Şok mağazalarına özel 'İkram'

Dondurma sektörünün güçlü markası markası Ülker Golf, Şok mağazalarına özel ürünleriyle tüketiciyle buluşuyor...

Golf'ten Şok mağazalarına özel 'İkram'

Ülker Golf’ün satıldığı noktalar arasına yaklaşık bin 230 mağaza ve 236 bin metrekare satış alanıyla Türkiye’nin en büyük perakendecilerinden biri olan ŞOK da katıldı. Ülker Golf, Şok Mağazalarına özel İkram ürünleriyle tüketiciyle buluştu.

Bizim tadımız, bizim dondurmamız sloganıyla pazara girdiği 2003 yılından beri Türk tüketicisini kaliteli ve lezzetli paketli dondurma ürünleriyle buluşturan Ülker Golf, sahip olduğu geniş satış ağına ŞOK mağazalarını da ekliyor. ŞOK mağazalarında satışa başlayan Ülker Golf; 11 çeşit bireysel ve 16 çeşit ev tipi ürünü olmak üzere 2 farklı ürün kategorisiyle dondurma severlere geniş bir yelpaze sunuyor.

27 değişik ürün çeşidi ile ŞOK mağazalarında yer alan Ülker Golf’ün, ev tipi ürünlerinin 11 çeşidini ŞOK mağazalarına özel olarak ürettiği İkram markalı ürünler oluşturuyor. İkram, İkram Gold ve İkram Gold Dilimli Pasta ŞOK mağazalarındaki raflarda yerini alıyor.

‘Liderlik için önemli bir adım’
Ülker Golf’ün ŞOK mağazalarında satılmaya başlanması hakkında açıklamalarda bulunan Ülker Golf Genel Müdürü Ender Buruk, “Bu ortaklık, oldukça geniş bir dağıtım ve satış ağına sahip Ülker Golf’ün, paketli dondurma pazarında hedeflediği liderliğe ulaşması için önemli bir adım” diye konuştu.

ŞOK Genel Müdürü Mustafa Altındağ ise, “ŞOK olarak kaliteli ürünleri uygun fiyatlarla tüketicilerle buluşturmak tek hedefimiz. Ülker Golf’ün sattığımız ürünler arasında bulunması ise bu hedefimize paralel bir adım olurken, portföyümüzde Ülker Golf gibi markaların bulunması bizleri çok daha güçlü noktalara taşıyacaktır” dedi.

YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER

banner50

banner52