Şölen "Lokkum"la raflara geliyor

Şölen Çikolata, yaklaşan Ramazan Bayramı öncesinde yaptığı yatırımları ve yeni çalışmalarını paylaştı.

Şölen
Şölen Çikolata, yaklaşan Ramazan Bayramı öncesinde yaptığı yatırımları ve yeni çalışmalarını paylaştı. Ramazan Bayramı'nda ilk kez lokum kategorisine giriş yapacaklarını söyleyen Şölen CEO'su Elif Çoban, Gaziantep'te inşası devam eden yeni tesis yatırımında da ölçek büyüttüklerini açıkladı.

Çoban, Şölen'in en yeni ürünü olan lokumu tanıttı. Şölen'in, çikolata, çikolatalı ürünler ve şekerleme üretimiyle 2012 yılını 541 milyon TL ciroyla kapattıklarının altını çizen Elif Çoban, her yıl çift haneli büyüme yakaladıklarını söyledi. Çikolata, çikolata kaplamalı ve unlu ürünler pazarının Türkiye'de 6.5 milyar TL civarında bir büyüklüğe sahip olduğunu ifade eden Elif Çoban, sektörün tamamının 2012 senesinde yüzde 7 büyürken Şölen'in yüzde 32 büyüme elde ettiğini belirtti. Bayram döneminde artan satışlarla Şölen'in ikramlık çikolata kategorisinde pazar payının, yüzde 30'a yükselerek liderliğinin pekiştiğinin altını çizen Çoban, "Hediyelik çikolatada yüzde 16'lık pay ile pazar ikincisi konumundayız. 3 yıl önce girdiğimiz ikramlık şeker kategorisinde ise yüzde 8'lik pazar payı ile 3. sıradayız. İkramlık ve hediyelik çikolata toplamına baktığımız zaman bu kategorideki satışın yüzde 77'sinin Bayram döneminde gerçekleştiğini görüyoruz. Bayram dönemlerinde tüketicilerimize ulaşmak için özel bir hassasiyet gösteriyoruz. Örneğin önümüzdeki Bayram döneminde satış noktalarında 4 bin 500 kişilik ek istihdam yaratıyoruz." diye konuştu.

YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER

banner50

banner52