Halen tek çeşit marmelat üretimi bulunan Ganik Şekerleme, ürün çeşitliliğini artıracak. Firma, yeni çeşitlerle birlikte tam kapasite üretime geçecek. Yalnızca bayramlardan önceki dönemlerde tam kapasite ile çalışma imkanı bulduklarını aktaran Ganik Şekerleme firma sahibi Gökhan Sarıarslan, “Dokuz çeşit reçel, tek çeşit marmelat üretimi yapıyoruz. Tam kapasiteli olarak çalışabilmek için tek çeşit olan marmelat üretimimizi artırarak hem ürün çeşitliliği sağlamak istiyoruz hem de tüketici için alternatif ürünler ortaya çıkarmayı hedefliyoruz” dedi.
Türkiye’deki tüketicilerin reçeli kahvaltıda tükettiğini söyleyen Sarıarslan, marmelat ürünlerinin ise Avrupa’da daha çok tüketildiğini kaydetti. Ganik Şekerleme olarak marmelat ürünlerini de Türk kültürüne kazandırmaya çalışacaklarını dile getiren Sarıarslan, “Ama tabii ki sıradan bir ürün gamı oluşturarak bu hedefe ulaşamayız. Marmelat dendiğinde tüketici için ‘Ganik’ markasının özel anlam ifade etmesini istiyoruz. Yani çok üst kalitede bir ürün ortaya çıkarma arzusundayız ki sanıyorum ‘kuşburnu marmelatı’ ürünümüzle bu hedefimizi tüketiciye de gösterdik” diye konuştu.
Perakende sektörüyle ilgili girişimlerinin de bulunduğunu kaydeden Sarıarslan, öncelikle Çorum’da, daha sonrasında ise İstanbul’da bir mağaza açtıklarını dile getirdi. Bu konuda yeni yatırımlarına devam edeceklerini belirten Gökhan Sarıarslan, Anadolu yakasında Üsküdar’da bulunan fabrika satış mağazalarını, Avrupa yakasına ve sonrasında da daha fazla noktaya taşımak istediklerini belirtti. Sarıarslan, ileriki dönemlerde franchising vererek de büyümeyi hedeflediklerini aktardı.
Firma, 59 yıldır üretimde
Ganik Şekerleme’nin 1953 yılında Çorum’un İskilip ilçesinde kurulduğunun bilgisini veren Gökhan Sarıarslan, bölgenin duyduğu ihtiyaç ve kaliteli üretim sonucunda yıldan yıla büyüdüklerini aktardı. Bugün ise ihracat yapan ve Türkiye’nin bilinen bir markası haline geldiklerini ifade eden Sarıarslan, “Sektörde ürün kalitesi açısından üst sırada yer almaktayız, ama genel olarak bir sıralama yaparsak ilk beş arasında olduğumuzu söyleyebiliriz” ifadesini kullandı.
4 bin metrekare kapalı ve 7 bin metrekare açık alan üzerine kurulu tesislerinde 50 personelle tahin helvası, reçel çeşitleri, marmelat, lokum, tahin, pekmez ve kakaolu fındık kreması üretimi yaptıklarını söyleyen Sarıarslan, üretimlerini Ganik markası ile yaptıklarını, Nutto markasıyla da kakaolu fındık kreması alanında bulunduklarını kaydetti. Gökhan Sarıarslan, Tayvan, Japonya, Birleşik Arap Emirlikleri ve Çin’e ihracatları bulunduğunu, yeni pazar araştırmalarının ise devam ettiğini söyledi.
Kobiden
Ganik Helva ürün gamını genişletiyor
Ganik Helva, ürün çeşitliliğini sağlamak ve tüketiciye alternatif ürün sunmak için yeni ürünler üreteceğini açıkladı.
YORUM EKLE
1
Susam alerjisi can alabilir!
2
20 bin ton çilek ihracatı hedefliyor
3
Pirinç fiyatları neden yükseldi?
4
Gıda mühendisleri hakkını arıyor
5
"Çeribaşı kirazına" tescil koruması
6
Çorum Tarım ve Hayvancılık Fuarı açıldı
7
Yüksek verim üreticiyi sevindirdi
8
Sebzeciden 75 dolar destek talebi
9
Yöresel yemeklerle ‘kral’ sofrası kuruyor
10
Farklı reçetelerle ‘can’ bulan lezzetler
SON DAKİKA HABERLERİ
ANKETTüm Anketler
NAMAZ VAKİTLERİ
İMSAK
06:24
GÜNEŞ
07:54
ÖĞLE
12:55
İKİNDİ
15:24
AKŞAM
17:47
YATSI
19:11