Türkiye'nin önde gelen pazarlama iletişimi dergisilerinden MediaCat, Temmuz 2014 sayısında internet kullanıcılarının gazsız içecek tavsiyelerini araştırdı.
Periyodik olarak, MediaCat, FikriMühim ve ERA Research & Consultancy işbirliğinde gerçekleştirilen ve markaların satın alınma sıklıkları ve tavsiye düzeylerinin araştırıldığı Tavsiye Endeksi'nde bu ay gazsız içecek markaları sorgulandı.
En sık satın alınan ve tavsiye edilen meyve suyu markaları, limonata ve ayran bazında yapılan araştırmada; Eker ayran yüzde 74 ile en çok tavsiye edilen ayran çıktı.
Ayranı ile özdeşleşen Eker, süt ve süt ürünleri konusunda tüketicilerini 37 yıldır kalite ve tazelikle buluşturuyor. Yıllardır değişmeyen tadı, kıvamı ve kalitesiyle Türkiye'nin en beğenilen ayranı olan Eker ayranın yoğun kıvamı, kendine has aroması ve yağ oranıyla tüketicinin gönlünde özel bir yeri var.
Güncelleme Tarihi: 08 Temmuz 2014, 19:00