ÇAYKUR Genel Müdürü İmdat Sütlüoğlu, "Kalite bizim için çok önemli. Biz artık dünya markası olma yolunda emin adımlarla ilerliyoruz, dünyaya açılmak ve daha geniş pazarlara sahip olmak açısından olmazsa olmaz şarttır" dedi.
Sütlüoğlu, ÇAYKUR'da düzenlediği basın toplantısında, ÇAYKUR'un ürettiği 9 ürünün, merkezi Belçika'da bulunan uluslararası kalite sınıflandırma enstitüsü Monde Selection tarafından ödüle layık görüldüğünü belirtti.
ÇAYKUR'un Altınbaş Çayı, Organik Zümrüt Yeşil Çay, Filiz Çayı, Organik Rize Çayı, Rize Turist Çayı, Organik Hemşin Çay, Tiryaki Çayı, Siyah Tibet Çay, Altınbaş Tibet Çay'ının ödüle layık görüldüğünü ifade eden Sütlüoğlu, "Bu mutluluğu ve güzelliği hep beraber yaşadık. Bu, ÇAYKUR camiasının ve bütün çalışanlarımızın başarısıdır. Aynı zamanda halkımızın da başarısıdır" dedi.
Kalitenin kendileri için çok önemli olduğunu vurgulayan Sütlüoğlu, şöyle devam etti: "Biz artık dünya markası olma yolunda emin adımlarla ilerliyoruz, dünyaya açılmak ve daha geniş pazarlara sahip olmak açısından olmazsa olmaz şarttır. İnsanların aldıkları ürünün kalitesinden emin olmaları gerekiyor. Türkiye'de ÇAYKUR'un çaylarının kaliteli olması nedeniyle bir sıkıntı yok ama dünya kamuoyu bizi daha yeni tanıyor. Dünyaya yeni açılıyoruz. ÇAYKUR'un bir Türkiye firması olduğu, Türkiye'de dünyanın en sağlıklı çayının üretildiği dünya kamuoyu tarafından daha yeni öğreniliyor. Çıtamızı daha yukarılara taşımak için çalışmalarımızı sürdüreceğiz."
Güncelleme Tarihi: 05 Haziran 2014, 14:00