CarrefourSA Kurumsal İlişkiler ve Hukuk Direktörü Merter Özay, satışlarda geçen yıla oranla ortalamanın üzerinde bir satış grafiği yakaladıklarını söyledi. Özay, “Gıda ürünlerinın satışında özellikle ilk haftalarda yaklaşık yüzde 5’lik bir artış sağlarken, gıda dışında yaklaşık yüzde 10’luk bir artış yakaldık” dedi. Sektörde dolaşan zam spekülasyonlarının aksine, müşterilerinin iftar sofralarını daha uygun fiyatlarla zenginleştirmeyi hedeflediklerini kaydeden Özer, “Bu sayede, sabit tuttuğumuz fiyatlarla hem müşterimizin gönlünü kazandık, hem de satışlarımızı artırdık” dedi.
‘Yardım gelenekselleşecek’
CarrefourSA olarak hem aile bütçesine hem de sosyal sorumluluk anlamında topluma katkı sağlamayı amaçlayan çeşitli kampanyalar düzenlediklerini söyleyen Özay, şöyle devam etti: “Bu yıl tüm mağazalarımızda 50 TL ve üzeri alışveriş yapan müşterilerimize yaklaşık 10 TL değerindeki ürünler hediye ettik. Bu kampanyanın hemen ardından CarrefourSA Plus Kart veya Carrefour Axess ile yapılan her 50 TL ve üzeri taze gıda alışverişlerinde 10 TL değerinde Plus Kupon ve CarrefourSA Expres’lerde yapılan her 25 TL’lik taze gıda alışverişe 5 TL’lık Plus Kupon hediye ettik. Sosyal sorumluluk anlamında ise Türk Kızılayı ile ülke çapında oldukça büyük bir yardım kampanyası başlattık.”
10 bin adet koli bağışı
Global Carrefour Vakfı’nın, Kızılay’a 10 bin adet gıda kolisi bağışladığını belirten Özay, şunları söyledi: “Ayrıca CarrefourSA da, her Carrefour Discount ramazan kolisi satışı için Kızılay’a 1 TL bağış yapıyor. Ramazan başından beri Carrefour Discount marka koli satışlarımız 40 bine ulaştı. Müşterilerimizin Kızılay’a yaptığı bağışların da desteğiyle 15 bin ihtiyaç sahibine ulaşmayı hedefliyoruz. Bu yardımı artık geleneksel hale getireceğiz.”
Koli fiyatlarını geçen yılla aynı tuttuk
Geleneksel ramazan kolilerinin bu yıl da uygun fiyat seçenekleri ve zengin çeşitleriyle tüm CarrefourSA mağazalarında yerini aldığını söyleyen Merter Özay, şu bilgileri verdi: “Ramazan ayına özgü temel gıda ürünlerinin bulunduğu 4 farklı koli seçeneği sunuyoruz. Ramazan kolilerimizin fiyatlarını geçen sene ile aynı tuttuk. Ramazan kolilerinin yanı sıra, taze gıda ürünlerini içeren ‘şarküteri ramazan paketlerimiz’ var. İki haftalık satış grafiğimizi göz önünde bulundurursak, hem fiyatlarımızın uygunluğu hem de yardım kampanyamızın etkisiyle bu seneki koli satışlarımızda diğer yıllara göre yaklaşık yüzde 25’lik bir artış bekliyoruz.”
En çok pide, karpuz ve maden suyu satılıyor
Ramazan ayının başından beri CarrefourSA mağazalarında adet bazında en çok pide, karpuz ve maden suyunun satıldığını belirten Merter Özay, şöyle devam etti: “Bunun yanında şeker, çay, pirinç, yağ gibi vazgeçilmez temel tüketim ürünlerinin satışları da yılın diğer dönemlerine göre artış gösteriyor. Ramazanın vazgeçilmezi şarküteri ve kuru gıda ürünleri gibi geleneksel ramazan ürünlerinin yanı sıra havaların sıcak olmasının etkisiyle dondurmanın satışları da beklenenin üzerinde.”
Eylem Türk - Milliyet
CarrefourSA’da satışlar arttı
CarrefourSA Kurumsal İlişkiler ve Hukuk Direktörü Merter Özay, Ramazan ayında yaptıkları satışlarda geçen yıla oranla ortalamanın üzerinde bir satış grafiği yakaladıklarını ifade etti.
YORUM EKLE
1
Sebze yemeyi sevmesi için ne yapmalısınız?
2
Toptancıya 50 kuruş tüketiciye 5 lira!
3
Bozuk et satan kasaba 2 yıl hapis cezası
4
Emsan Duracast’la güveç tadında yemekler
5
ETBİR’den Somali’ye anlamlı destek
6
Evçay ihracatta iddialı
7
Helal gıda pazarı iştah kabartıyor
8
Theramed ile ferahlık deneyimi
9
İşlenmiş kırmızı ete dikkat!
10
Duygular tepsi örtülerine döküldü!
SON DAKİKA HABERLERİ
ANKETTüm Anketler
NAMAZ VAKİTLERİ
İMSAK
06:47
GÜNEŞ
08:19
ÖĞLE
13:08
İKİNDİ
15:26
AKŞAM
17:46
YATSI
19:13