Türkiye’deki 25. yılını kutlayan McDonald’s, fark yaratmaya devam ediyor. McDonald’s’ın 167 restoranı öğle saatlerinde misafirlerin akınına uğruyor. 12.00-15.00 saatleri arasında Big Mac ve Chicken Deluxe Sandwich menü 7,95 TL’ye, McChicken ve Double KöfteBurger menü ise 6,95 TL’ye satılıyor.
Hızlı servis sektörünün lideri McDonald’s, 25. yılını ‘Öğlen 12’den 3’e ‘ye-Mc™ Şahane!’ kampanyasıyla misafirleriyle kutluyor. Türkiye’nin her yerinde bulunan dev Big Mac maketleri ve restoran önlerini şovlarıyla renklendiren power skiper ekipleri ‘ye-Mc™ Şahane’ uygulamasını kutlamaya dönüştürüyor.
Kampanya satışları ciddi oranda artırdı
Öğlen 12’den 3’e ‘ye-Mc™ Şahane!’ kampanyasının tanıtıldığı toplantıda konuşan McDonald’s Türkiye Pazarlama Direktörü Bora Tanrıkulu, Türkiye’de 25 yıllık geçmişi olan McDonald’s Türkiye’nin 167 restoranı ve 4 bine yakın çalışanı ile yılda ortalama 80 milyon kişiye hizmet verdiğini söyledi.
Farklı bir kampanyaya imza attıklarının altını çizen Tanrıkulu, “McDonald’s’ı farklı kılan kampanyalardan biriyle daha gündemdeyiz. Kampanyamız çok ilgi görüyor. Reklam filmimiz de çok dikkat çekti.” dedi.
Tanrıkulu kampanyanın etkilerinin McDonald’s’ın satışlarına yansıdığının altını çizdi. Kampanyanın başladığı bir haftada restoranlarda önemli oranda satış artışı yakalandığını ifade eden Tanrıkulu, ‘Bu da gösteriyor ki halkın böyle bir yaklaşıma ihtiyacı vardı ve faydalı bir adımla, değer katan ürünleri hesaplı olarak onlara sunmaya devam ediyoruz. 12.00-15.00 saatleri özellikle öğrencilerin ve çalışanların harçlıklarından, maaşlarından bütçe ayırarak ev dışında yemek yedikleri bir saat. Onların bütçelerine katkıda bulunduğumuz için mutluyuz” şeklinde konuştu.
McDonald’s mutfağını misafirler istedikleri zaman ziyaret edebiliyor
Hızlı servis sektörünün öncü firması McDonald’s, sağlıklı ve dengeli beslenme konusundaki iddiasını mutfağının kapılarını açarak da ortaya koyuyor. McDonald’s misafirleri, McDonald’s’ın kalite ve temizlik standartlarını, gıda güvenliği uygulamalarını işin mutfağında görebiliyorlar. Türkiye’de yılda 80 milyon kişinin yemek yediği McDonald’s mutfağının gıda güvenliği konusuna verdiği önemi göstermek amacı ile uygulamaya konan ‘Açık Mutfak’ projesi McDonald’s misafirlerinin yedikleri yiyeceklerin nerede, nasıl hazırlandığını yakından bizzat görmelerine olanak sağlıyor.
Açık Mutfak uygulaması ile de bir ilke imza attıklarını ifade eden Tanrıkulu, “Misafirlerimizin ürünlerimiz hakkındaki her türlü bilgiye kolayca ulaşmasını sağlamak üzere McDonald’s’ta sunulan tüm ürünlerin besin değerleri, internet sitesi, tepsi örtüleri, beslenme broşürleri gibi birçok kanaldan öğrenmelerine çok uzun yıllardır olanak sağlıyoruz. Bu McDonald’s’ın şeffaflığının bir göstergesidir” dedi.
Tanrıkulu, “Misafirlerimize sunduğumuz gıda güvenliğinin yanı sıra her vesile ile sağlıklı ve dengeli beslenmeyi destekleyen bir kuruluş olarak yakın zamanda tüm kuruluşların uygulaması zorunlu hale getirilecek olan besin değerlerinin tüketicilerle paylaşılması gibi konularda da öncülük etmekten gurur duyuyoruz. Sunduğumuz ürünlerin kalori değerlerini yıllardır tepsi örtülerinde, beslenme broşürleri gibi basılı malzemelerde ve internet sitemizde paylaşıyoruz. Misafirlerimizin ne yediklerini ve bunların besin değerlerini öğrenmelerini sağlıyoruz” diye konuştu.
McDonald’s’ta 'ye-Mc™ şahane!'
Türkiye’deki 25. yılını kutlayan McDonald’s fark yaratmaya devam ediyor. McDonald’s’ın yeni kampanyası ‘Öğlen 12’den 3’e ‘ye-Mc™ Şahane!’ ile en kaliteli ürünler en uygun fiyatlarla McDonald’s tutkunlarıyla buluşuyor.
YORUM EKLE
1
Metro'dan örnek sağlık testi
2
WACS MSA'ya Yüksek Kalite Ödülü verdi
3
İlk dihaploid pırasayı ürettik!
4
Siemens’le lezzetli başlangıçlar
5
Sunar’ın İnce Belli’sine ödül geldi
6
Süt üretimi Temmuz’da geriledi
7
Okul başarısı için mutlaka süt içirin!
8
TPF web sitesi yenilendi
9
Türkiye'den bambaşka bir hasad!
10
Gıda fiyatı toplumları sarsıyor!
SON DAKİKA HABERLERİ
ANKETTüm Anketler
NAMAZ VAKİTLERİ
İMSAK
06:49
GÜNEŞ
08:21
ÖĞLE
13:10
İKİNDİ
15:29
AKŞAM
17:49
YATSI
19:16