Kurulduğu günden bu yana 3'ü yurtdışında olmak üzere 73 restorana ulaşan İzmir merkezli Baydöner, 2016'da restoran sayısını Türkiye'de 150, yurtdışında 30'a çıkarmayı hedefliyor. Baydöner, iki ay sonra Mısır'da restoran açmaya hazırlanıyor. Baydöner Yönetim Kurulu Başkanı Levent Yılmaz ile Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Feridun Tuncer, Park Bornova'daki Baydöner Restoran'da basın toplantısı düzenledi. Türkiye ve dünyada 35 ayrı şehirde 73 restoranla hizmet verdiğini dile getiren Yılmaz, 3 yıl içinde hedeflerinin Türkiye'de 150, 10'u Avrupa kıtasında olmak üzere dünyada 30 restorana ulaşmak olduğunu açıkladı.
Azerbaycan Bakü'de 1 ve Irak Erbil'de 2 olmak üzere yurtdışında şube sayısının 3 olduğunu hatırlatan Yılmaz, iki ay sonra Kahire'de restoran açacaklarını söyledi. Yılmaz, Avrupa'da ilk şubeyi en geç 2015'in ilk çeyreğinde Almanya'da açmayı hedeflediklerini kaydetti. Baydöner'in dünya markası olma yolundaki hedefini bir adım daha ileriye taşıyarak İzmir EXPO 2020'nin yiyecek sponsoru olduğunu anlatan Levent Yılmaz, "Yola İzmir'den çıkan bir gıda markası olarak EXPO 2020 İzmir'e sponsor olmak bizim için çok önemliydi" dedi.
Baydöner'in 2012 yılında Turquality programına kabul edildiğini hatırlatan Yılmaz, "Turquality'nin sunduğu avantajlarla Türkiye'nin dünyadaki marka imajına daha fazla katkıda bulunacak ve yurtdışında daha da hızlı büyüyeceğiz" diye konuştu.
'Mısır'a yatırım zamanı'
Yurtdışı yatırımlarında özellikle Ortadoğu ve Kuzey Afrika'yı hedef aldıklarını vurgulayan Baydöner Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Feridun Tuncer, Baydöner'in yurtdışındaki büyüme stratejisine ilişkin olarak "Ortadoğu ve Kuzey Afrika ülkeleri gelişme vaat eden bir ekonomiye sahip. Kahire pazarıyla 3 yıldır ilgileniyorduk. Mısır'da yaşananların geçici olduğuna inanıyoruz. Şu anda yatırım için uygun zaman olduğunu düşünüyoruz. Yerel bir ortağımız var. Onunla birlikte bu yatırımı yapacağız" dedi.
Bay Döner'in her yıl yüzde 40 büyüdüğüne dikkat çeken Tuncer, geçen yılı 100 milyon TL ciro ile kapattıklarını, bu yıl da konsolide cirolarının 150 milyon TL olduğunu dile getirdi.
kobiden.com
İzmirli Baydöner küresel marka oluyor
İzmir merkezli Baydöner, 2016'da restoran sayısını Türkiye'de 150, yurtdışında 30'a çıkarmayı hedefliyor.
YORUM EKLE
1
Bal sektöründe "marka tekeli" iddiası!
2
Bakan Eker Kozan'da 10 tesisin açılışını yaptı
3
Çaykur'dan sektörü altüst edecek hamle!
4
Hem açılış yaptı, hem de Ahi olup pilav dağıttı
5
Yıldızlı elma üreticiyi sevindirdi
6
Kuru meyve ve sebzeleri dünyaya pazarlıyorlar
7
Trakya, süt üretiminde liderliğe oynuyor
8
Beyaz ette ikinci zam şoku!
9
Çocuğunuzun sağlığı için buna izin vermeyin!
10
Simit Sarayı Turquality ile küresel marka oluyor
SON DAKİKA HABERLERİ
ANKETTüm Anketler
NAMAZ VAKİTLERİ
İMSAK
06:23
GÜNEŞ
07:53
ÖĞLE
12:55
İKİNDİ
15:25
AKŞAM
17:48
YATSI
19:12