Disney, yeni yönetmeliklerinin, meyve sebze tüketimini teşvik etmeyi, sodyum, şeker ve katı yağ alımını azaltmayı amaçlayan federal standartlarla aynı doğrultuda olduğunu bildirdi. Şirketin kurumsal sosyal sorumluluk bölümünün başkan yardımcısı Leslie Goodman, geleneksel fast-food zincirleri tarafından önerilen çocuk menülerinin, yeni reklam yönetmeliklerini karşılayamacağını belirterek, örneğin yeni yönetmelikler çerçevesinde bir menünün her şey dahil 800 kaloriden daha fazla olmaması gerektiğini söyledi ve yasağın, mevcut anlaşmalar nedeniyle 2015 yılında yürürlüğe gireceği belirtildi.
Goodman, Disney kanallarında şu anda yeni standartları karşılamayacak reklamların gösterildiğini belirtti.
Disney'in üst yöneticisi Bob Iger de yeni yönetmeliklerin, reklam gelirlerinde kısa süreli bir azalmaya neden olabileceğini ifade ederken, şirketlerin eninde sonunda standartları karşılayan ürünler yaratacağını umduğunu kaydetti.
ABD First Lady'si Michelle Obama, Disney'in açıklamasıyla ''Oyunun kurallarının değiştiğini'' belirterek, ''Disney, bu girişimle ABD'de daha önce hiçbir büyük medya şirketinin yapmadığını yapıyor'' dedi.
'Aburcubur' reklamlarına yasak geliyor!
Walt Disney, çocuklara hitap eden televizyon kanalları, radyo istasyonları ve internet sitelerinde ''aburcubur'' reklamlarını yasaklayacak ilk büyük medya şirketi olacağını açıkladı.
YORUM EKLE
1
Can ‘boğazdan’ lezzet Lübnan’dan...
2
Baktad'dan Bakan Eker’e tatlı davet
3
Hem dile hem damağa hizmet!
4
Kansere karşı koruyucu kalkan gibi
5
Bu lezzetlere herkes fit
6
Türkçe Olimpiyatları’na Selva desteği
7
Siemens’le balkonda barbekü keyfi
8
Kahve tutkusu Urban Coffee ile yayılacak
9
“Yaşam İçin Gıda” buluşması İstanbul’da
10
Migros 2013’te satışa çıkıyor
SON DAKİKA HABERLERİ
ANKETTüm Anketler
NAMAZ VAKİTLERİ
İMSAK
06:23
GÜNEŞ
07:53
ÖĞLE
12:55
İKİNDİ
15:25
AKŞAM
17:48
YATSI
19:12