Dünyanın en büyük hazır yiyecek markalarından McDonalds'tan Arap Baharı açılımı. Başta Türkiye olmak üzere Körfez ülkelerinde tüketicilerin 'helal gıda' hassasiyeti ve yöresel yiyeceklere yönelmesini fırsat bilen firma, hazırladığı özel menüye The Turkish ismini vererek bölgede hakimiyet kurmaya çalışıyor.
Milliyet.com.tr haber portalında yer alan habere göre, McDonalds şirketinin Türkiyedeki 25. yılına özel olarak geliştirilen satır köfteli, haydarili McBeefy, şimdi de Suudi Arabistan, Birleşik Arap Emirlikleri, Kuveyt, Katar, Bahreyn ve Ürdünde The Turkish ismiyle satışa sunuluyor.
Genel Müdür Dilek Başarır, McBeefyyi detaylı bir tüketici araştırma süreci ve ekip çalışmasıyla hazırlamıştık dedi. Satır köfteyle geliştirilen McBeefynin başarısının, yurtdışında da dikkat çektiğini vurgulayan Başarır, Yurtdışındaki McDonalds yönetim kadrosu, bu özel sandviçimizi başka ülkelerde de satışa sunmak istedi. Bizim McBeefy adı ile tanıttığımız ürünümüz, diğer ülkelerde The Turkish adıyla yerini aldı diye konuştu.
milliyet.com.tr
Fastfood devinden "Arap Baharı"na özel menü!
ABD'li hazır yiyecek devi McDonalds'tan Arap Baharı'na özel menü. Şirket, The Turkish menüsüyle Körfez ülkelerine ürün satacak.
YORUM EKLE
1
Buğday üreticisi taban fiyat bekliyor
2
İyi Tarım'a devlet 'iyi destek' ödeyecek
3
Ofisteki tehlikeye dikkat!
4
Sebze ve meyve fiyatında rant bilmecesi!
5
Çileğin faydaları saymakla bitmiyor
6
Karpuz hasat edilmeden tarlada satılıyor
7
Çaya da karekod uygulaması geliyor
8
Müşteri'nin kalbini çalan markalar açıklandı
9
Dünya GDO için ayağa kalktı!
10
En güzel Osmanlı çilekleri yarıştı
SON DAKİKA HABERLERİ
ANKETTüm Anketler
NAMAZ VAKİTLERİ
İMSAK
06:22
GÜNEŞ
07:52
ÖĞLE
12:55
İKİNDİ
15:25
AKŞAM
17:48
YATSI
19:12