Rabobank Katma Değerli İşleme Direktör Yardımcısı Mark Kennis, ProSweets Konferansı'nda yaptığı konuşmada, tüketicilerin satın alma davranışlarının değişmeye başladığını belirterek “Tüketiciler artık ya ucuz ürünlere ya da premium çikolata gibi lüks ürünlere yöneliyor. Orta segmentteki ürünlerin satışları giderek düşüyor. Ayırt edilebilmek için premium veya katma değerli ürünlerinizin olması şart, eğer yoksa sorun var demektir." dedi.
Kennis’e göre, kadınların maddi olarak güçlenmesi gibi sosyo-demografik değişiklikler, tüketici davranışlarındaki değişimi etkileyen faktörlerden biri. Rabobank verileri, hanehalkı harcamalarının % 70'ine kadınlar tarafından karar verildiğini gösteriyor.
Genç tüketiciler arasında marka sadakatinin daha az olduğunu vurgulayan Kennis, Avrupalı perakendecilerin şekerli mamul üreticilerine ya premium ya da ucuz ürünlere yönelmeleri konusunda talepte bulunduğunu da ifade etti. Online market alışverişinin, özellikle premium ürünler için güçlü bir pazar oluşturduğunu da sözlerine ekledi.
gidahattı.com
Premium veya katma değerli ürün tavsiyesi
Şekerli mamul imalatçıları, tüketicilerin değişen satın alma alışkanlıklarına uymak için kendilerini premium ya da katma değerli ürün segmentine konumlandırmaları gerekiyor.
YORUM EKLE
1
Çin'de gıda güvenliği çalışmaları güçleniyor
2
Çay keyfine Öztiryakiler katkısı
3
Ekonomide söz orta sınıfın olacak
4
'Yığılca arısı' koruma altında
5
Teneke kutudaki içeceğe dikkat!
6
Havuç yemeniz için bir sebep daha
7
Topraksız tarımda jeotermal enerjiye verimi
8
Soğuk hava Osmaniyeli çiftçiye yaradı
9
Beyaz ekmekte de vitamin bolca var
10
En az yüzde 45 fark var!
SON DAKİKA HABERLERİ
ANKETTüm Anketler
NAMAZ VAKİTLERİ
İMSAK
06:24
GÜNEŞ
07:54
ÖĞLE
12:55
İKİNDİ
15:24
AKŞAM
17:47
YATSI
19:11