Reklam takibi konusunda hizmet veren Nar Ajans'ın televizyondaki içecek reklamlarını mercek altına aldığı araştırmaya göre, sektördeki firmaların geçtiğimiz yıla göre yüzde 20 daha az reklam yayınladığı görüldü. Haziran-Temmuz aylarını kapsayan incelemede, 2010 yıl aynı döneminde ekranda toplam 230 saati aşan bir süre içecek reklamı yer alırken, 2011'de bu süre 186 saatte kalmış durumda.
Nar Ajans'ın 35 televizyon kanalını kapsayan kuşak spot reklam araştırmasında, gazlı içecek sektöründe, 2011 yılının Haziran ve Temmuz aylarında ekranda toplam 35 saati aşan süreyle en çok Fanta'nın reklamı yayınlanırken, Pepsi ile Yedigün ise ikinci ve üçüncü sırayı aldılar.
Aynı araştırmaya göre, meyve suyu sektöründe ise, 12 saate yaklaşan süreyle ilk sırada Lipton reklamları yer alırken, Tamek ve Cappy ilk üç sıra içinde kendilerine yer bulan diğer markalar oldular.
İçecek reklamları yüzde 20 azaldı
Son iki ay içinde televizyonda yayınlanan gazlı içecek ve meyve suyu reklamlarında geçtiğimiz yıla oranla bir düşüş olduğu tespit edildi.
YORUM EKLE
1
İncirde yüksek rekolte beklentisi
2
İyi tarım çiftçiye kazandırdı
3
Kahve fiyatları yüksek seyretmeye devam ediyor
4
Hipermarketçiler 'yasa' bekliyor
5
Güllüoğlu Ramazan’ı tatlandırıyor
6
Oruç gebeliği nasıl etkiliyor?
7
Sosyal sorumlulukta ‘öncü’ oldular
8
Anadolu sofraları Ramazan'a hazır
9
Zam şampiyonu sivribiber
10
Bu sofraları onlar hayal bile edemiyor!
SON DAKİKA HABERLERİ
ANKETTüm Anketler
NAMAZ VAKİTLERİ
İMSAK
06:47
GÜNEŞ
08:19
ÖĞLE
13:08
İKİNDİ
15:26
AKŞAM
17:46
YATSI
19:13