Gıda reklamları farkı giderek açıyor!

16-22 Mayıs haftasında, TV kanallarına en çok reklam veren sektör, önceki haftalarda olduğu gibi gıda sektörü oldu. Gıda markaları, reklam süre ve adetleriyle diğer markalar büyük fark attı.

Gıda reklamları farkı giderek açıyor!
16-22 Mayıs haftasında, TV kanallarına en çok reklam veren sektör, önceki haftalarda olduğu gibi gıda sektörü oldu. Gıda markaları, reklam süre ve adetleriyle diğer markalar büyük fark attı…

Medya Takip Merkezi (MTM)'nin TV kanalları üzerinden yaptığı reklam takibi sonucunda derlenen ‘TV’ye en çok reklam veren sektörler’ raporu açıklandı. Haftalardır zirvede olan Gıda sektörü, 16-22 Mayıs haftasında da ekrandaki üstünlüğünü korumaya devam ediyor.

 

İşte reklam raporunun sektörler bazında tabloya yansımaları:

No

Sektör

Adet

Sektör

Süre(sn)

1

Gıda

9.023

Gıda

168.779

2

İnşaat/Emlak

6.523

İletişim Teknolojileri

138.491

3

İletişim Teknolojileri

6.320

İnşaat/Emlak

119.569

4

Finans

2.403

Finans

61.582

5

Kozmetik

2.217

Siyaset/Politika

51.135

6

Ev Temizlik Ürünleri

2.141

Kozmetik

47.565

7

Mobilya

2.030

Kişisel Bakım

42.104

8

Ticaret

1.939

Ev Temizlik Ürünleri

40.247

9

Kişisel Bakım

1.755

Dayanıklı Tüketim Malları

34.488

10

Siyaset/Politika

1.609

Otomotiv

32.450

*MTM Medya Takip Merkezi'nin, 16-22 Mayıs 2011 tarihlerinde, 12 TV kanalı üzerinden, yaptığı reklam ölçümleme sonuçlarına göre, en çok reklam alan 10 program tipi listelenmiştir. Telemarketing reklamları ölçüme dahil edilmemiştir.

YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER

banner50

banner52