Medya Takip Merkezi (MTM)'nin TV kanalları üzerinden yaptığı reklam takibi sonucunda derlenen ‘TV’ye en çok reklam veren sektörler’ raporu açıklandı. Haftalardır zirvede olan Gıda sektörü, 16-22 Mayıs haftasında da ekrandaki üstünlüğünü korumaya devam ediyor.
İşte reklam raporunun sektörler bazında tabloya yansımaları:
No |
Sektör |
Adet |
Sektör |
Süre(sn) |
1 |
Gıda |
9.023 |
Gıda |
168.779 |
2 |
İnşaat/Emlak |
6.523 |
İletişim Teknolojileri |
138.491 |
3 |
İletişim Teknolojileri |
6.320 |
İnşaat/Emlak |
119.569 |
4 |
Finans |
2.403 |
Finans |
61.582 |
5 |
Kozmetik |
2.217 |
Siyaset/Politika |
51.135 |
6 |
Ev Temizlik Ürünleri |
2.141 |
Kozmetik |
47.565 |
7 |
Mobilya |
2.030 |
Kişisel Bakım |
42.104 |
8 |
Ticaret |
1.939 |
Ev Temizlik Ürünleri |
40.247 |
9 |
Kişisel Bakım |
1.755 |
Dayanıklı Tüketim Malları |
34.488 |
10 |
Siyaset/Politika |
1.609 |
Otomotiv |
32.450 |
*MTM Medya Takip Merkezi'nin, 16-22 Mayıs 2011 tarihlerinde, 12 TV kanalı üzerinden, yaptığı reklam ölçümleme sonuçlarına göre, en çok reklam alan 10 program tipi listelenmiştir. Telemarketing reklamları ölçüme dahil edilmemiştir. |