Trio İstanbul tarafından 10-12 Nisan’da içecek sektörü için ilk kez özel olarak düzenlenen Beverage İstanbul-Uluslararası İçecek ve İçecek Teknolojileri Fuarı, sektörün en büyük oyuncularını bir araya getirecek. Avrupa İşletmeler Ağı’nın da desteklediği fuar kapsamında bir de konferans gerçekleştirilecek.
Dinamikleri, mevsimsel karşılıkları, tüketim biçimleri, alışkanlıkları ve tüketim kültürü itibariyle ekonomide önemli bir payı olan alkolsüz içecek sektörünün bağımsız organizasyonlarla hak ettiği yeri bulması amacı ile düzenlenen Beverage İstanbul (Uluslararası İçecek ve İçecek Teknolojileri Fuarı) İstanbul Kongre Merkezi’nde 10-12 Nisan tarihleri arasında gerçekleşecek.
Gençlerin Rolü tartışılacak
Türkiye ve birçok ülkeden meyve suyu, maden suyu ve alkolsüz içecek üreticilerin yan ısıra, ambalaj makinaları, soğutma ve havalandırma sistemleri gibi içecek teknolojileri alanında faaliyet gösteren firmaların katılacağı fuar kapsamında bir konferans da gerçekleşecek.
"İçecek Endüstrisinde Sürdürülebilirlik; Gençliğin Rolü" ana temasıyla düzenlenecek konferansta; “Marka Konumlandırma Stratejileri; Gençliğin Marka Konumlamadaki Rolü”, “Marka Değerleri ve Markalar Arası Rekabet”, “İçecek Endüstrisinde Gençlik ve Teknoloji gibi konu başlıkları sektörün önemli temsilcileri tarafından değerlendirilecek.
"İçecek Endüstrisinde Sürdürülebilirlik; Gençliğin Rolü" ana temasıyla düzenlenecek konferansta; “Marka Konumlandırma Stratejileri; Gençliğin Marka Konumlamadaki Rolü”, “Marka Değerleri ve Markalar Arası Rekabet”, “İçecek Endüstrisinde Gençlik ve Teknoloji gibi konu başlıkları sektörün önemli temsilcileri tarafından değerlendirilecek.
Renkli şovlara ve workshop etkinliklerine de ev sahipliği yapacak Beverage Istanbul Fuarı ile ilgili değerlendirmede bulunan Trio İstanbul Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Cingöz, “Türkiye’deki alkolsüz içecek sektörü bugün sahip olduğu ekonomik büyüklük ve potansiyeliyle fuarcılıkta gıda sektöründen bağımsız olarak hareket edebilecek konumda olduğunu düşünüyoruz. Bu bağlamda Beverage İstanbul, sektörün en önemli oyuncularının bir araya geleceği ve içecek sektörünün kendi gücünü sergileyebileceği önemli bir platform olacak” dedi.
Güncelleme Tarihi: 22 Şubat 2014, 13:33