Tatlıcı Tombak yeni sistemiyle vitrine çıktı

Tatlıcı Tombak, yenilenen şube konsepti ve franchise sistemi ile karlı yatırımın kapılarını aralıyor.

Tatlıcı Tombak yeni sistemiyle vitrine çıktı
Gıdavitrini - Geleneksel sütlü tatlıları modern yorumlarla tüketiciyle buluşturan Tatlıcı Tombak, yeni şube ve franchise sistemi ile karlı iş modeli olma konusundaki iddiasını ortaya koyuyor. CNR Expo Fuar Merkezi’nde gerçekleştirilen 10. Bayim Olur musun? Fuarı’nda franchise adayı girişimcilerle buluşan Tatlıcı Tombak, yenilenen franchise sistemi yanında geleneğin ve modernizmin buluştuğu yeni şube konseptini tanıttı. Yatırımcılar için “kazan kazan ilişkisi” yaratarak önemli fırsatlar sunan Tatlıcı Tombak’ın Genel Müdürü Hüseyin Demirel fuarın önceki yıllara oranla daha hedefe yönelik olduğunu ve olumlu tepkiler aldıklarını vurgulayarak, yatırımcı için fuarın iyi bir fırsat olduğunu belirtti.

Kentsel dönüşüme ayak uyduran bir marka olmaya özen göstererek franchise alan girişimcilerin az maliyetle çok şube sahibi olması için çalıştıklarını anlatan Tatlıcı Tombak Genel Müdürü Hüseyin Demirel, “Yeni sistemimizde öncelikle caddelerde büyümeye odaklanıyoruz. Tatlıyı seven, tatlıya ihtiyaç duyan müşterilere kolay ulaşabilmek için caddeleri tercih ediyoruz ama AVM’lerden de kopmuş değiliz. Kentsel dönüşüme ayak uydurabilen marka olarak alışveriş merkezlerinden çıkıp kentin yaşadığı yerlere yoğunlaşmak gerekir diye düşünüyoruz. Yeni sistemimizde özellikle Marmara Bölgesi ve İstanbul’da olmak üzere 2012 sonuna kadar 10, 2013 yılı sonuna kadar ise 30 yeni şube açmayı hedefliyoruz” diyor.

Şube konsepti yenilendi
Geleneğin ve modernizmin buluştuğu yeni şube konsepti ile öne çıkan yeni Tatlıcı Tombak şubeleri, düşük yatırım ve yüksek kar marjı ile emsalleri arasından sıyrılıyor. Turuncu ve kahve tonlarının ağırlıklı olarak kullanıldığı, müşteriye sıcak ve ferah bir ortam sunmayı amaçlanan yeni konseptte, caddelerde büyüme stratejisini simgeleyen tuğla duvarlar kullanılıyor. Tüm şubelerinin uzun çalışmalar sonrasında deneyimli içmimarlar tarafından tasarlanan özel dekorasyonu ile yatırımcılara anahtar teslim sunan Tatlıcı Tombak’ın agresif büyüme politikası olmadığının altını çizen Demirel, “Özellikle sosyal medya üzerinden gelen yoğun franchise talebiyle karşı karşıyayız. Fakat asıl başarının dükkân sayısını artırmakta değil, ürün ve hizmet kalitesini koruyan karlı büyüme stratejisi ile geleceğine inanıyoruz. Bu nedenle çok seçici davranıyoruz” diyor.
Küçük ölçekte bir şube için toplam yatırımın maliyetini 75 bin TL olarak belirlediklerini ve yatırımın geri dönüşünün ise maksimum 16 ay sürdüğünü anlatan Demirel, “Tatlıcı Tombak sistemiyle uyumlu çalışabilecek yatırımcıları franchise sistemimize dâhil ediyoruz. Franchise için başvuran adaylarda; analiz yeteneği kuvvetli, vizyon sahibi, büyüme ve büyütmeye odaklı kişileri tercih ediyoruz.” dedi.

Ayda bir buçuk milyon tatlı üretimi yapıyor
Sütlü, şerbetli tatlı, dondurma ve pasta çeşitleriyle 100’ün üzerinde ürün gamına sahip olan Tatlıcı Tombak’ın, pazarda önemli bir konuma sahip olduğunu anlatan Demirel, “2007 yılında Avrupa uyum yasaları ve gıda yönetmeliklerine uygun olarak inşa edilen üretim tesisimiz, ISO 22000:2005 uluslararası kalite belgesine sahip. Tesisimiz ayda 1 buçuk milyon tatlı üretebiliyor. Tüm ürünlerin ulaşımı en geç 24 saat içinde gerçekleşiyor” dedi. Ürün portföyünü genişletmek için ciddi çalışmalar gerçekleştirdiklerinin altını çizen Demirel, “Gıda mühendislerimizle düzenli olarak Ar-Ge çalışmaları gerçekleştiriyoruz. Tüm ürünlerimiz günlük olarak üretilip kendimize ait özel soğutmalı araçlarla şubelere dağıtılıyor. Yatırımcılarımız ihtiyaç duyacakları tüm konfora sahip” dedi.

YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER

banner50

banner52