Ülker'in kraker kategorisindeki lider markası Çizi, farklı mini formatıyla tüketicisiyle buluşuyor. Tek atımlık mini boy Çizi ile artık tüketiciler ufak ufak atıştırarak, açlığını yatıştıracak. Ülker Çizi, kraker kategorisindeki yeniliklerin öncüsü olarak bu farklı ürün ve paket formatı ile yine bir ilke imza atıyor olacak.
Türkiye'nin ilk peynirli krakeri olarak 1985'ten beri piyasada yer alan Çizi, "Atıştırın, açlığınızı yatıştırın" sloganı ile tüketicisine sesleniyor. Çizi özellikle tüketicinin açlık bastırma ihtiyacına cevap veriyor. Çizi sadece Türkiye'deki gençlerin açlık bastırırken tercih ettiği kraker olmakla kalmayıp İngiltere, Almanya gibi ülkerlerin bulunduğu 26 ülkeye de ihraç ediliyor.
Çizi'nin dijital ortamda da tüketicisiyle kuvvetli bir bağı var. Çizi'nin Facebook'ta 1 milyonun üzerinde hayranı bulunuyor. Sahip olduğu bu hayran kitlesi ile Çizi hızlı tüketim sektöründe en fazla hayranı olan marka konumunda.
Ülker Çizi'nin şimdi mini boyu da var
Ülker Çizi'nin şimdi mini boyu da var
Gidavitrini.com.tr - Güvenli gıda, tarım ve güncel gıda haberleri Gidavitrini.com.tr - Güvenli gıda, tarım ve güncel gıda haberleri
Vitrindekiler
Tek atımlık mini boy Çizi ile artık tüketiciler ufak ufak atıştırarak, açlığını yatıştıracak.