Türkiye’nin lezzet markası ETİ, yıllardır hayata geçirdiği, ülkemizin ihtiyacına yönelik, uzun soluklu sosyal sorumluluk projeleri ile toplumun her kesimi için fayda yaratmaya özen gösteriyor. Bu anlayışla Çölyak hastalarının yaşam kalitesini artırmaya destek olmak için Pronot markası altında glutensiz ürün serisini geliştiren ETİ, hastalık konusunda toplumu bilgilendirmek ve farkındalığı artırmak amacıyla bilinçlendirme çalışmalarını da tüm hızıyla sürdürüyor.
Rehber niteliğinde bir web sitesi: coylaklayasamak.com.tr Çölyak’a ilişkin bilinçlendirme faaliyetleri kapsamında hastalar için rehber niteliğindeki www.colyaklayasamak.com.tr adresli web sitesini hayata geçiren ETİ, bu sayede hastalıkla ilgili ihtiyaç duyulan tüm bilgilere ulaşılmasına olanak sağladı. Sitede, hastalıkla ilgili sıkça yöneltilen soruların cevapları, uzman doktor desteği, yemek tarifleri, Çölyaklı çocuklar için öneriler, glutensiz menüsü olan restoranlar ve hastalıkla ilgili dernekler, haberler ve duyurular gibi çok sayıda ihtiyaç duyulan bilgiye ulaşmak mümkün.
Hedef, sadece halka değil doktorlara yönelik olarak da farkındalık!
ETİ, Türkiye genelindeki sağlık ocaklarında görev yapan binlerce aile hekimi aracılığıyla hastalık hakkında farkındalığı artırmayı amaçlıyor. ETİ, yeni projesi kapsamında Türkiye genelindeki yaklaşık 2500 sağlık ocağında görev yapan 15.000 aile hekimine Çölyak hastalığına ilişkin özel bir bilgi seti gönderimi yapacak.
Eti glutensiz ürün serisini geliştirdi
Eti glutensiz ürün serisini geliştirdi
Gidavitrini.com.tr - Güvenli gıda, tarım ve güncel gıda haberleri Gidavitrini.com.tr - Güvenli gıda, tarım ve güncel gıda haberleri
Vitrindekiler
Çölyak hastaları için rehber niteliğinde bir web sitesi hazırlayan ETİ, şimdi de 15 bin aile hekimi aracılığıyla farkındalık yaratacak...