Çaykur Genel Müdürü İmdat Sütlüoğlu, uluslararası gıda fuarlarına katılarak, Türk çayını tanıtma faaliyetlerini sürdürdüklerini ifade ederek, ''Son olarak Anuga 2013 Gıda Fuarı'na katıldık. Almanya'da düzenlenen, dünyanın en büyük ticari fuarlarından biri olan Anuga'da yer alan Çaykur, organik çaylarının yanı sıra ihracat çalışmalarına başladığı 'didi' isimli soğuk çayını da katılımcıların beğenisine sundu.'' dedi.
Fuarda soğuk çaylarının katılımcılar tarafından büyük ilgi gördüğünü söyleyen Sütlüoğlu, ''Yurt içinden olduğu kadar yurt dışından da soğuk çayımıza ciddi talep var. Almanya'da bunu çok net gördük. Didi'nin ihracatına çalışmalarına başladık. Yakın bir zamanda yurt dışına ihracımız da başlayacak.'' diye konuştu.
Didi'nin Türkiye'de çok sevildiğini ve bugüne kadar yaklaşık 58 milyon adet satıldığını aktaran Sütlüoğlu, bayram öncesinde 2,5 litre didi'yi tüketicilerin beğenisine sunduklarını ifade etti.
Sütlüoğlu, limon, şeftali ve bergomat aromalı olarak piyasaya sunulan soğuk çaylarının ilerleyen günlerde yeni çeşitlerle raflardaki yerini alacağını da sözlerine ekledi.
Çaykur, 23-26 Ekim tarihlerinde arasında Ukrayna '1. Türk Ürünleri' fuarına katılarak Türk çayının tanıtımını sürdürecek.
Çaykur'un "Didi"si Alman tüketiciyle buluştu
Çaykur'un "Didi"si Alman tüketiciyle buluştu
Gidavitrini.com.tr - Güvenli gıda, tarım ve güncel gıda haberleri Gidavitrini.com.tr - Güvenli gıda, tarım ve güncel gıda haberleri
Vitrindekiler
Çaykur, Almanya'daki dünyanın en büyük gıda fuarlarından biri olan Anuga'da, ihracat çalışmalarına başladığı 'didi' soğuk çayını tanıttı.