Dünyada 175., Türkiye’de 25. yılını kutlayan P&G, tüketicilerine teşekkür etmek amacıyla zaman tüneli konseptinde tasarladığı P&G Evi’ni ziyarete açtı. P&G Evi’nde Türkiye’de tüketim alışkanlıklarını değiştiren markaların tarihsel serüveni, oyuncu Ayşe Tolga’nın hayat hikayesi ile paralel olarak sergilenirken; Gillette, Alo, Ace gibi markaların kült haline gelmiş eski reklamları yıllar sonra tekrar görücüye çıkıyor. 17 Aralık’a kadar İstinyePark’ta açık olacak P&G Evi’nde Prima, Pantene ve Max Factor gibi markaların etkinliklerinde sürpriz hediyeler ziyaretçileri bekliyor.
Ariel, Prima, Gillette, Orkid ve İpana gibi lider markalarıyla tüm dünyada 4.6 milyar tüketicinin yaşamlarını iyileştiren P&G (Procter & Gamble), bu yıl tüm dünyada kuruluşunun 175’inci yılını kutluyor.
Türkiye’de ise 25. yılını kutlayan P&G, markaları ve hizmetleriyle yaşamları nasıl iyileştirdiğine dikkat çekmek için 25 yıllık mirasını ilk kez sergilediği P&G Evi’ni İstinyePark’ta ziyarete açtı. Türkiye’yi ilk hazır bebek bezi Prima, ilk tıraş bıçağı Permatik, ilk şampuan Blendax, ilk hijyenik ped Orkid ile tanıştıran P&G, 25 yıldır markalarına evlerinde yer açan tüketicilerine P&G Evi’nde çeşitli sürprizlerle teşekkür ediyor.
Mekan düzenlemesi, stant tasarımı ve uygulamaları Akın Nalça ve Terminal ekibi tarafından gerçekleştirilen P&G Evi’nin tarih ve araştırma çalışmalarını Gökhan Akçura üstlendi. P&G Evi, ziyaretçileri hem zaman tünelinde çok özel bir yolculuğa çıkarıyor hem de eğlence ve sürprizlerle dolu özel aktivite alanlarında ağırlıyor.
Sürprizlerle dolu bir serüvene davet var
Sürprizlerle dolu bir serüvene davet var
Gidavitrini.com.tr - Güvenli gıda, tarım ve güncel gıda haberleri Gidavitrini.com.tr - Güvenli gıda, tarım ve güncel gıda haberleri
Şirketler
Türkiye'ye ilk hazır bebek bezini, ilk tıraş bıçağını ve ilk hijyenik pedi getiren P&G, 25 yıllık mirasını ilk kez tüketicilerle buluşturduğu P&G Evi’ni İstinyePark’ta ziyarete açtı