Gidavitrini.com.tr - Güvenli gıda, tarım ve güncel gıda haberleri

SuperFresh Gümüş Effie’yi kaptı

Şirketler

Markaların 2010 yılında yaptıkları başarılı pazarlama iletişimi çalışmalarını değerlendiren Effie Ödülleri sahiplerini buldu.

Markaların 2010 yılında yaptıkları başarılı pazarlama iletişimi çalışmalarını değerlendiren Effie Ödülleri sahiplerini buldu. Piyasaya sunulduğu 2010 yılında sadece kendi payını büyütmekle kalmayan, aynı zamanda pazarı da 2.5 kat büyüten SuperFresh Altın Balık, “Temel Gıda” kategorisinde Gümüş Effie’ye layık görüldü.

Çocuklara balığı sevdiren SuperFresh Altın Balık, gerçekleştirdiği başarılı pazarlama iletişimi kampanyası ile Gümüş Effie’ye layık görüldü. Altın Balık, tüketicilerinin beğenisine sunulduğu Mart 2010’dan itibaren pazarda rakibe karşı gösterdiği üstünlük, pazarın büyümesine yaptığı katkı, kampanyada planlanan satış ve ciro hedeflerinin üzerine çıkılması gibi kriterlerdeki başarısı ile ödül almaya hak kazandı. Balık tüketimini kolaylaştırmanın yanı sıra kalite ve lezzeti beraberinde sunan bu çözüm sadece lansman dönemine ait bir performansı değil kalıcı bir başarıyı da yanında getirdi.

Pazarlama iletişimi kampanyası, “hem çocuk hem de annelere ulaşma” hedefi üzerine kuruldu. Doğru şekilde sunulduğunda her çocuğun balığı seveceğine olan inancı üzerine inşa edilen kampanya, TV ve Açıkhava reklamları ile de desteklendi. Sadece anneler değil ailenin en değerli varlıkları olan çocukların da ikinci hedef kitle olarak belirlendi. Kampanya süresince 38 ilde toplam 50 bin çocuk ve gence tadım yaptırılırken ayrıca mağaza içi aktiviteler uygulandı.

SuperFresh Altın Balık Mart 2010’da piyasaya çıktıktan 6 ayda sonra yüzde 74’lük pazar payına ulaştı. Altın Balık’tan önce kategoride % 71’lik pay ile birinci olan marka %15’e gerilerken, ikinci markanın %23 olan payı yüzde 10’a indi. Altın Balık, sadece kendi kategorisinin ve markasının pazar payını yükseltmekle kalmadı, su ürünleri pazarına da büyük bir ivme kazandırdı. SuperFresh su ürünlerinde %768 gibi rekor bir büyüme yakalarken, toplam dondurulmuş su ürünleri pazarı da 2010 yılını %91’lik büyüme ile kapattı. SuperFresh’in 2010 yılı su ürünleri satışı tonaj bazında 2009’a göre 9 kat arttı. Bu da pazara daha sonra girilerek hızla sağlanan bir başarı hikayesi oldu.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.