Şirket, Washington'daki 120 mağazasında kahve bardaklarını ABD Kongresi'ne 'mali uçurum' ve otomatik vergi artırımlarından kaçınılması için mesaj vermek üzere kullanacak. Starbucks CEO'su Howard Schultz bu mağazalarda perşembe ve cuma günü satılacak kahvelerin bardaklarının üzerine 'biraraya getir' yazılması için çalışanları bilgilendirdiklerini söyledi.
BAĞIŞ UYARISI YAPMIŞTI
Schultz, Ağutos 2011'de de Amerikalı politikacılar ‘kendilerine çeki düzen verene kadar' başkanlık ve Kongre seçimleri kampanyalarına bağış yapmayacağını açıklamıştı.
ABD'de kısa sürede çözüm üretilememesi halinde yeni yılda 600 milyar dolara ulaşması beklenen otomatik kemer sıkma ve vergi planı devreye girecek. 'Mali uçurum' olarak bilinen bu planın tüketicilere, şirketlere ve varlıklı kesime maliyeti ağır olacak.
haberturk.com
Starbucks bardaklarıyla mesaj verecek
Starbucks bardaklarıyla mesaj verecek
Gidavitrini.com.tr - Güvenli gıda, tarım ve güncel gıda haberleri Gidavitrini.com.tr - Güvenli gıda, tarım ve güncel gıda haberleri
Şirketler
Dünyanın en büyük kahve dükkanları zincirlerinden, denizkızı logolu Starbucks, siyasi bir kampanyaya imza atmaya hazırlanıyor.