Endüstriyel mutfak sektörünün yenilikçi yüzüne her daim öncülük eden İnoksan, süregelen Ar-Ge çalışmalarını yenilikçi ve inovatif marka stratejileri ile besleyip, fırın ailesi ürün grubunu markalaştırdı. Akıllı ve yenilikçi fırın serisini İnosmart markası altında sektörün beğenisine sunan İnoksan, yaptığı lansmanlar ile İnosmart’ı bayilerine yakından tanıttı. Gold Bayiliği üstlenenler Inosmart CRM’i ile tanıştı ve tüm ekipleriyle birlikte kullanıma geçmek için adım attılar.
Profesyonellerin en büyük destekçisi İnoksan, hızla sürdürdüğü Ar-Ge çalışmaları ile mutfağın en önemli oyuncularından olan yeni fırınlarını ürün gamına eklerken, markalaşmanın önemini de vurguladı ve kombi fırın ailesini İnosmart markası adı altında tüketicilerle buluşturdu. 2014 yılının stratejik ürününü Akıllı ve Yenilikçi Fırın Serisi Inosmart olarak belirleyen İnoksan, bu doğrultuda bayilerine yönelik bir kampanya başlattı. Bayilerin talepleri göz önünde bulundurularak ürün bazlı satış modeli ile düşünülen bir kampanya oluşturan İnoksan, 2014 yılının bu ilk kampanyasında sektörde bir ilk olan Inosmart Fırın Ailesi Silver ve Gold Partnerleri aracılığıyla pazarda lider konumuna yükselmeyi hedefliyor. Gold Partner seçimi yapan bayiler yıl sonunda satacakları ürün başına Cumhuriyet altını ile ödüllendirilecekler. Zaman, mekan ve enerji tasarrufuyla profesyonellere her yönden kazandıran İnosmart, satılan fırın adetine göre altın ile ödüllendirilen “Kazandıran Kampanya” ile bayilerine de kazandırıyor.
Mutfağın kalbinde olmayı sürdüreceğiz!
Güçlü bayi ağını her geçen gün genişleten İnoksan Satış Pazarlama A.Ş. V. Genel Müdürü Esra Altay, Inosmart markasına olan inançlarının da büyük olduğunu söylüyor. 2014 yılının stratejik ürünü olarak belirlenen Inosmart Fırın Ailesi’ne yönelik başlatılan kampanya ile bayileriyle olan ilişkilerini bir nebze daha güçlendirecek olan İnoksan, bu doğrultuda Inosmart Fırın Ailesi’ne bayi içerisinde gereken değeri veren ve bu yönde satış hedefleri koyan bayileri ile Silver veya Gold Partnerlik sağlayacak. Yurtiçinde sayıları 40’a varan bayilerinde, ülke çapına yayılmış 80 yetkili servisinde ve 6 büyük ilde ki bölge müdürlüklerinde İnosmart’ı bu sayede lanse edeceklerini dile getiren Altay, Türkiye’nin dört bir yanındaki müşterilerini Inosmart kalitesiyle tanıştıracaklarını söylüyor. Sektörün lokomotifi konumunda olan İnoksan, Türkiye genelinde açtığı bayilerle sektördeki farkını ortaya koyuyor. Esra Altay: “Talepleri en iyi şekilde yanıtlamak adına bayi yatırımlarımızı projelendirerek her geçen gün daha da yaygınlaşmayı planlıyoruz. Satış sonrası verdiğimiz servis desteği sayesinde uzun ömürlü ekipman üretme mottomuzu da kanıtlıyoruz. Tüm müşterilerine analiz ederek onlara en uygun ekipmanlarla hitap etmeyi tercih eden firmamız, ekipmanların kullanımına dair bilgiler vermek ve herhangi bir pürüz çıktığında hızlıca çözüm üretmek adına yaygın servis ağı ile Türkiye’nin dört bir yanında mutfağın kalbinde, tüketicilerinin yanında olmayı başarıyor” şeklinde konuşuyor.