Gıdavitrini - Proje kapsamında 2 yıl içinde 580 anaokulu ziyaret edildi ve toplamda 38 bin çocuğa ulaşıldı. Honeybana Balparmak’ın Anaokulu Ziyaretleri ülke genelinde devam edecek.
Tüketicilerine sağlıklı, doğal, katkısız ürünler sunan Altıparmak Gıda’nın markası Honeybana Balparmak, 2011 yılında başlattığı “Anaokulu Ziyaretleri” projesi ile çocuklara balı ve faydalarını anlatıyor. Anaokulu çocuklarına birebir erişilen etkinlikler bugüne kadar 580 anaokulunda gerçekleştirildi ve toplamda 38 bin çocuğa ulaşıldı.
Anaokulu etkinliklerinde çocuklar, balın oluşumunu anlatan drama ile balı ve faydalarını eğlenceli biçimde öğreniyor. Bal tadımının ardından, “Balı Nasıl Yeriz?” isimli oyunda bal tüketmeye teşvik ediliyor. Bu eğlenceli günde çocuklar Winnie the Pooh, Periler ve Arabalar gibi ilgiyle izledikleri Disney karakterlerini boyuyor ve birlikte “arı dansı” yapıyor. Proje kapsamında; APİLAB - Altıparmak Gıda Analiz Laboratuvarı’nın deneyimli kadrosu tarafından uzun ve detaylı bir “bal” eğitiminden geçen uzmanlar etkinlikler kapsamında anaokullarını tek tek gezip, çocuklara hem balı anlatıyor hem de çocukların eğlenceli bir gün geçirmesini sağlıyor.
Balın çocukların sağlıklı gelişimi için çok önemli olduğunu belirten Altıparmak Gıda Marka Müdürü Gülay Yalçınkaya, “Bal, çocukların sağlıklı gelişiminde önemli bir role sahip. Anaokulu Ziyaretleri projemiz ile doğanın sunduğu mucizevi besini çocuklarımızla buluşturuyor ve balı sevdiriyoruz. Önümüzdeki dönemde ülkemizin dört bir yanındaki anaokullarını gezmeye devam edeceğiz” dedi.
Balparmak 38 bin çocuğa balı sevdirdi
Balparmak 38 bin çocuğa balı sevdirdi
Gidavitrini.com.tr - Güvenli gıda, tarım ve güncel gıda haberleri Gidavitrini.com.tr - Güvenli gıda, tarım ve güncel gıda haberleri
Şirketler
Honeybana Balparmak, “Anaokulu Ziyaretleri” projesi kapsamında eğlenceli aktiviteler ile çocuklara bal sevgisini aşılıyor.