Sağlığını ve bütçesini düşünen ailelere kovandan sofraya, doğal ve saf balı ulaştırma misyonuyla varlığını sürdüren Balkovan, bal pazarında 20'inci yılını kutluyor.
Balkovan markası ile doğanın mucizevi besini balı daha fazla tüketiciyle buluşturmayı hedeflediklerini belirten Altıparmak Gıda Pazarlama Müdürü Nil Kamacıoğlu; "Altıparmak Gıda bünyesinde tüketicilerimize sunduğumuz Balkovan markamız hızlı adımlarla büyümeye devam ediyor. Pazar payında bir önceki seneye oranla 2,2 artış sağlayarak 2012'ye damgasını vuran Balkovan, pazarının en büyük 2 markası arasında yer alıyor. Önümüzdeki dönemde de markamızla büyümeye, ailelerimizin sofralarına tat katmaya devam edeceğiz" dedi.
Uygun fiyatıyla raflarda fark yaratan Balkovan'ın süzme çiçek ve çam balları 350 gram, 400 gram ve 800 gram'lık ambalajlarda tüketicileriyle buluşuyor.
Kalitesine en çok güvenilen marka
Balkovan, 25. Uluslararası Tüketici Zirvesi kapsamında düzenlenen "2011 Tüketici Kalite Ödülleri"nin bal kategorisinde "Kalitesine En Çok Güvenilen Marka Ödülü"nü ödülünü almıştı. Balkovan'ın aldığı diğer ödüller arasında; Tüketici Akademisi tarafından 2010 yılında düzenlenen "23. Uluslararası Tüketici Zirvesi"nde Kalitesine En Çok Güvenilen Marka Ödülü ve 2009 ve 2011 yıllarında da Güvenilir Gıda Zirvesi'nde kapsamında verilen "Gıda Kalite Ödülü" de yer alıyor.
Balkovan 20. yaşını kutluyor
Balkovan 20. yaşını kutluyor
Gidavitrini.com.tr - Güvenli gıda, tarım ve güncel gıda haberleri Gidavitrini.com.tr - Güvenli gıda, tarım ve güncel gıda haberleri
Şirketler
Türk bal sektöründe öncü rol üstlenen Altıparmak Gıda'nın markası Balkovan, bal pazarındaki 20'inci yılını doldurdu.