Sodexo’nun eski CEO’su Eşref Hamamcıoğlu, Chef’s Pack markası ile beslenmesine dikkat eden tüketiciler için hazırladığı kalori kontrollü yemeklerle 10 milyon dolar ciro hedefliyor.
Hamamcıoğlu, düzenlediği basın toplantısında, büyük şehirlerdeki yoğun iş temposu ve yalnız yaşamanın verdiği zorlukların, beslenme alışkanlıklarının değişmesine yol açtığını söyledi. Bu değişimi dikkate aldıklarını dile getiren Hamamcıoğlu, bu kapsamda yeni kurdukları Chef’s Pack markası ile dengeli, sağlıklı ve kontrollü beslenmeye vakit bulamayanlar için kalorisi düşürülmüş, porsiyonları kontrollü yemek paketlerini oluşturduklarını ve internet üzerinden satışına başladıklarını ifade etti.
Chef’s Pack markasıyla piyasaya sürülen paket içerisinde, kişiye özel hazırlanmış öğle ve akşam öğünleri için 5 günlük yemekler yer aldığını belirten Hamamcıoğlu, “Sterilizasyon yöntemiyle hazırlanan Chef’s Pack menüleri, koruyucu katkı maddesi olmaksızın bir ay boyunca besin değerini kaybetmeden kolayca muhafaza edilebiliyor. Ayrıca, gıda güvenliği açısından teslimat ve sevkıyat rahatlığı nedeniyle, kişinin yaşam temposuna uyum sağlıyor. Mikro dalga fırında saniyeler içinde ısıtılarak yenmeye hazır hale gelen Chef’s Pack menüleri, ister iş yerinde, ister tatilde olsun her yer ve dönemde kontrollü ve sağlıklı beslenme imkanı sunuyor” dedi.
Kontrollü beslenme lüks olmaktan çıkacak
Chef’s Pack markasıyla, porsiyon ve kalorisi kontrollü beslenmenin lüks olmaktan çıkacağını belirten Hamamcıoğlu, “Günlük hayatın keşmekeşi ve koşturması içinde çoğumuz sağlıklı beslenme imkanı bulamıyoruz. Birçoğumuz diyet ve sağlıklı beslenmeyi pahalı ve lüks olarak görüyoruz. Ancak, bu böyle değil. İsteyen herkes internet üzerinden uzman beslenme danışmanımızla görüşüp, kendisine uygun olan menüleri seçebilecek ve 5 günlük öğlen ve akşam öğünlerinden oluşan paketinin içeriğini belirleyebilecek. Özel ambalajda yer alan yiyeceklerden oluşan uygun fiyatlı paketimizi, Türkiye’nin her yerine teslim edeceğiz, üstelik alışmış olduğunuz geleneksel yemek çeşitlerimizle” diye konuştu.
Chef’s Pack menülerinde, tas kebabından, etli kuru fasulyeye, patlıcanlı bulgur pilavından ayva tatlısına kadar 60 çeşit geleneksel Türk yemeğini sunacaklarını açıklayan Hamamcıoğlu, “Herhangi koruyucu katkı maddesi içermeyen, kaynağı belli, kalite standartlarına uygun malzemelerle hazırlanmış, uzman beslenme danışmalarımız tarafından tasarlanmış menülerimiz, kalorileri azaltılmış ürünler olacak. Örneğin, bir kişi bir tabak tas kebabı yese de üzerinde kalorisi bulunduğu için kontrollü beslenmiş olacak. Kişi, online olarak alacağı beslenme danışmanlığı desteği ile sağlıklı beslenme için ne kadar kalori alması gerektiğini bilecek ve buna göre ya web sitemizdeki hazır menülerimizden seçecek ya da çorba, ana yemek, zeytinyağlı, tatlılardan oluşan yemek çeşitlerinden kendi menüsünü kendisi oluşturacak” dedi.
Yemeklerin ambalajında kullanılan polipropilen ABD’den aldıklarını açıklayan Hamamcıoğlu, Türkiye’de bu ürünün fiyatının çok yüksek olduğunun altını çizdi. İnternet üzerinden verilen siparişlerle kargo şirketlerinin işlerinin arttığını da dile getiren Hamamcıoğlu, Chef’s Pack markası ile hedeflerinin önümüzdeki iki yılda 10 milyon dolar ciroya ulaşmak olduğunu açıkladı.
Ambalajlı menüyle 10 milyon dolar ciro hedefi
Ambalajlı menüyle 10 milyon dolar ciro hedefi
Gidavitrini.com.tr - Güvenli gıda, tarım ve güncel gıda haberleri Gidavitrini.com.tr - Güvenli gıda, tarım ve güncel gıda haberleri
Şirketler
Chef’s Pack markası ile beslenmesine dikkat eden tüketiciler için hazırladığı kalori kontrollü yemeklerle 10 milyon dolar ciro hedefliyor.