Gıdavitrini - ETİ, “50. Yıl Sürpriz Mutluluk Etkinlikleri” kampanyası ile Türkiye reklam endüstrisinin prestijli organizasyonlarından MediaCat Felis Ödülleri 2012’de, “Kurumsal İmaj, Strateji, İletişim” kategorisinde ödül almaya hak kazandı.
Yıllardır mutluluk kavramını sahiplenen ve “Mutluluk İki Parmağının Arasında” mottosuyla yürüyen ETİ, geçtiğimiz yıl kuruluş yıldönümü dolayısıyla yurdun dört bir yanında “50. Yıl Sürpriz Mutluluk” organizasyonları gerçekleştirdi. ETİ, 50. Yıl pazarlama faaliyetleri ile daha önce Türkiye’de benzeri yapılmamış, toplumun her kesimini kucaklayan sürpriz etkinlikler eşliğinde geniş kitlelere ulaşmayı hedefledi.
ETİ Pazarlama Hizmetleri Müdürü Merve Erdebil, Güzel Sanatlar Saatchi& Saatchi’nin kampanyasını hazırladığı “50. Yıl Sürpriz Mutluluk Etkinlikleri”nin başarısı hakkında şunları söyledi:
“İlklerle anılan, Türkiye’ye mal olmuş, herkesin sevdiği, yenilikçi bir marka olarak 50. kuruluş yıldönümümüzü, şirketimizin büyüklüğünü, başarılarını anlatan klasik bir kutlama kampanyası yerine, Türkiye’nin farklı illerinde daha önce hiç yaşanmamış sürprizler planlayarak, tüketicilerimizin hayatlarına küçük mutluluk katarak kutlamayı tercih ettik. Bu etkinliklere katılan kişilerin gerçek mutlulukları TV filmi, sosyal medya, açık hava ve sinema gibi mecralarda paylaşılarak tüm Türkiye’ye yaşatıldı. Daha önce de çeşitli ödüllere layık görülen bu çalışmalarımızın şimdi MediaCat Felis 2012 Ödülü ile taçlandırılmasının mutluluğunu ve gururunu yaşıyoruz.”
50. yıl kutlaması Eti'ye Felis Ödülü getirdi
50. yıl kutlaması Eti'ye Felis Ödülü getirdi
Gidavitrini.com.tr - Güvenli gıda, tarım ve güncel gıda haberleri Gidavitrini.com.tr - Güvenli gıda, tarım ve güncel gıda haberleri
Şirketler
ETİ, Felis 2012 Ödülleri’nde “50. Yıl Sürpriz Mutluluk Etkinlikleri” ile “Kurumsal İmaj, Strateji, İletişim” kategorisinde ödüle layık görüldü.