Türkiye'nin en büyük gıda markalarından Ülker'i de bünyesinde barındıran Yıldız Holding'in Başkanı Murat Ülker'den Diasa'yla ilgili önemli açıklamalar... Operasyondan sonra en detaylı konuşmayı yapan Ülker, farklı bir stratejiyle satış yaptıklarını ifade etti.
Ülker, Diasa'yı satın aldıktan sonra satışların yüzde 50 oranında arttığını söyledi. Satış rakamlarının yükselmesinin altında yaptıkları satış stratejisi değişikliğinin olduğunu belirten Murat Ülker, öncelik olarak mağazaların iç konseptinde yenilik yaptıklarını kaydetti. Mağazalarda görsellik olarak değişikliğe gittiklerini belirten Ülker, "Mağaza ve raf renklerinde, aydınlatmada değişiklik yaptık. Satılan ürünlerde de çeşitlilik yaparak eskiden bildiğiniz, güvendiğiniz markaları raflara yerleştirdik. Ürün adedinde artış yapmamamıza rağmen doğru ürün gamını müşteriye sunduk." dedi. Mağazaların müşteriye yakın yerlerde olmasına dikkat ettiklerini belirten Ülker, makul fiyat üzerinden ürün satmaya gayret gösterdiklerini ifade etti.
Diasa'da ciroyu yüzde 50 artırdı
Diasa'da ciroyu yüzde 50 artırdı
Gidavitrini.com.tr - Güvenli gıda, tarım ve güncel gıda haberleri Gidavitrini.com.tr - Güvenli gıda, tarım ve güncel gıda haberleri
Perakende
Yıldız Holding'in Başkanı Murat Ülker'den Diasa operasyonuyla ilgili önemli açıklamalar. Diasa'nın ciro artışını hangi strateji sağladı?