TAB Gıda Genel Müdürü Caner Dikici, “Henüz proje aşamasında. Nasıl bir marka ve ürün olacağı konusunda çalışıyoruz” dedi.
TAB Gıda’nın 2011’in ilk yarısını da değerlendiren Dikici, Burger King olarak Türkiye’de 383 adet restorana ulaştıklarını belirterek, ocak ayından bu yana Burger King, Arby’s, Popeyes ve Sbaro olmak üzere dört markada toplam 561 adet restoran açtıklarını kaydetti. 2011 yılsonunda Türkiye genelinde 620’nin üzerinde restoran sayısına ulaşmayı hedeflediklerini belirten Dikici, “TAB Gıda olarak 2011 yıl sonunda 1 milyar TL ciro hedefliyoruz” dedi. Geçtiğimiz 16 yıl içinde birçok yeniliklere ve başarıya imza attıklarını anlatan Caner Dikici, yılda ortalam 120 yeni restoran açtıklarını ve 2015 yıl sonuna kadar ise 81 ilde toplam bin 100 restorana ulaşmayı hedeflediklerini söyledi. TAB Gıda olarak bugün 8 binin üzerinde kişiye istihdam sağladıklarını anlatan Dikici, “Ayda 10 milyon ekmek satıyoruz. Hedef kitlemiz 16 - 23 yaş arası. En büyük müşteri grubumuz bunlar. Mağazalarımızı yılda 200 milyon kişi ziyaret ediyor” diye konuştu.
Bir ayda 30 bin sos satışı yaptı
TAB Gıda Genel Müdürü Caner Dikici’ni dünyada ilk kez TAB Gıda ile büyük boyutta satışa sunulan Burger King soslarının, bir ayda 30 bin sattığını söyledi. Dikici, şöyle devam etti: “Henüz başında olmamıza rağmen sos satışlarımız iyi gidiyor. Bu hızla devam edersek, yıl sonuna kadar 250 bin adete ulaşırız. Sosların piyasaya çıkışının birinci yılının sonunda satışın bir milyonu geçmesini bekliyoruz.”
Yerli fast food zinciri kuruyor
Yerli fast food zinciri kuruyor
Gidavitrini.com.tr - Güvenli gıda, tarım ve güncel gıda haberleri Gidavitrini.com.tr - Güvenli gıda, tarım ve güncel gıda haberleri
Restoran-Cafe
Bünyesinde Burger King, Sbarro, Popeyes ve Arby’s markaları bulunan TAB Gıda, yerli fast food markası üzerinde çalışıyor.