Fransa'nın Cannes kentinde 13-15 Kasım tarihlerinde gerçekleştirilen dünyanın en büyük uluslararası gayrimenkul ve perakende fuarı MAPICteki Simit Sarayı standı katılımcılardan yoğun ilgi gördü.
Bu yıl ilk kez MAPICe katılan Simit Sarayı, Riviera ana giriş kapısında yer alan karavanda, fuar boyu perakendecilerin buluşma noktası olan ve önünde uzun kuyruklar oluşan Lerinsteki standında, Türk kahvesi ve Türk çayı eşliğinde gerçekleştirdiği Türkiyenin simgesi simit ve diğer geleneksel lezzetlerden oluşan ikramlarıyla katılımcıların büyük beğenisini topladı.Geçtiğimiz yıl 65 ülkeden 8 bin 600 katılımcı, 410 yeni marka, 870 yatırımcıyı ağırlayan MAPIC, bu yıl 81 ülkeden 2 bin 400 perakendeciyi ağırlıyor.Hem Türk, hem de uluslararası markaların yoğun ilgi gösterdiği, 2006 yılından bu yana Alkaşın Türkiye temsilciliğini yürüttüğü MAPIC Fuarına katılımlarının başlıca nedenlerinden birinin Simit Sarayını bir dünya markası yapmak olduğunu söyleyen Simit Sarayı İcra Kurulu Başkanı Abdullah Kavukcu, Bu yola çıktığımızda tek hedefimiz vardı; dünya markası olmak. Bu yıl sonunda yurtdışında 52 mağazaya ulaşıyoruz. 2014 yılı için planlarımız yurtdışında 100 mağaza açmak ve insanlara simidi tattırmak. Simit Sarayı, Türkiyenin markası, Türkiyenin bayrağını her yerde dalgalandırmak istiyoruz dedi.
"2018 YILI HEDEFİMİZ BİN MAĞAZA"Simit Sarayının fuarda büyük ilgiyle karşılaştığından bahseden Kavukcu, MAPIC Fuarında da masterfranchising için çok ciddi teklifler aldık. Almanya, Hollanda, Mısır, Kıbrıs gibi ülkelerde zaten varız. Şu anda sadece Hollandada 15 mağazamız oldu. Almanyada bu yılsonu itibariyle 15 mağazamız oluyor. Yurtdışı çalışmalarımız ile ilgili çok heyecanlıyız. Başbakanımızın 2023 yılında Türkiyeden 10 dünya markası çıkması hedefi var. Biz 2023e kalmadan bunu başaracağımıza inanıyoruz açıklamasını yaptı.
Kavukcu, Simit Sarayı olarak bir sonraki adımın ne olduğuna yönelik soruya ise, 2014 yılında Londrada, New Yorkta, Kuveytte mağazalar açacağız, bu bölgelerde daha hızlı büyüyeceğiz. Avrupanın hemen hemen her noktasında olma hedefimiz var. 2018 yılı hedefimiz bin mağazaya ulaşmak. Bunun 550sinin yurtdışında olmasını hedefliyoruz. 2014 yılı için sadece yurtdışında 100 mağaza açma planımız var. Şirket olarak 70 tanesini kendimiz açacağız. Şu an 5 bin 500 çalışanımız var. 2014 yılında 3 bin çalışan daha hedefimiz var. 2014 yılının sonunda Simit Sarayı olarak yurtdışıyla birlikte 400 mağazaya ulaşmayı planlıyoruz cevabını verdi.
PATRONLARIN SİMİT KEYFİ
MAPIC Fuarındaki Simit Sarayı standı, katılımcıların yanı sıra Türk yöneticilerinde buluşma noktası oldu. Aralarında Tüm Alışveriş Merkezleri ve Perakendeciler Federasyonu (TAMPF) ve Lc Waikiki Yönetim Kurulu Başkanı Vahap Küçük, Birleşmiş Markalar Derneği (BMD) Yönetim Kurulu Başkanı ve Ramsey İcra Kurulu Başkanı Hüseyin Doğan, Mavi Jeans Genel Müdürü Cüneyt Yavuz, Folkart Yapı Yönetim Kurulu Başkanı Mesut Sancak ve Mates Grubu Başkanı Onur Soysalın da yer aldığı Türk iş dünyasının önde gelen isimleri Simit Sarayı standında bir araya gelerek hem Fuarı değerlendirdiler, hem de birbirinden lezzetli ürünlerin tadını çıkardılar.
Simit Sarayı Mapıc Fuarı'nı tatlandırdı
Simit Sarayı Mapıc Fuarı'nı tatlandırdı
Gidavitrini.com.tr - Güvenli gıda, tarım ve güncel gıda haberleri Gidavitrini.com.tr - Güvenli gıda, tarım ve güncel gıda haberleri
Restoran-Cafe
Dünyanın en büyük uluslararası gayrimenkul ve perakende fuarı MAPICteki Simit Sarayı standı katılımcılardan yoğun ilgi gördü.