Dünyanın en büyük hazır yiyecek markalarından McDonalds'tan Arap Baharı açılımı. Başta Türkiye olmak üzere Körfez ülkelerinde tüketicilerin 'helal gıda' hassasiyeti ve yöresel yiyeceklere yönelmesini fırsat bilen firma, hazırladığı özel menüye The Turkish ismini vererek bölgede hakimiyet kurmaya çalışıyor.
Milliyet.com.tr haber portalında yer alan habere göre, McDonalds şirketinin Türkiyedeki 25. yılına özel olarak geliştirilen satır köfteli, haydarili McBeefy, şimdi de Suudi Arabistan, Birleşik Arap Emirlikleri, Kuveyt, Katar, Bahreyn ve Ürdünde The Turkish ismiyle satışa sunuluyor.
Genel Müdür Dilek Başarır, McBeefyyi detaylı bir tüketici araştırma süreci ve ekip çalışmasıyla hazırlamıştık dedi. Satır köfteyle geliştirilen McBeefynin başarısının, yurtdışında da dikkat çektiğini vurgulayan Başarır, Yurtdışındaki McDonalds yönetim kadrosu, bu özel sandviçimizi başka ülkelerde de satışa sunmak istedi. Bizim McBeefy adı ile tanıttığımız ürünümüz, diğer ülkelerde The Turkish adıyla yerini aldı diye konuştu.
milliyet.com.tr
Fastfood devinden "Arap Baharı"na özel menü!
Fastfood devinden "Arap Baharı"na özel menü!
Gidavitrini.com.tr - Güvenli gıda, tarım ve güncel gıda haberleri Gidavitrini.com.tr - Güvenli gıda, tarım ve güncel gıda haberleri
Restoran-Cafe
ABD'li hazır yiyecek devi McDonalds'tan Arap Baharı'na özel menü. Şirket, The Turkish menüsüyle Körfez ülkelerine ürün satacak.