Nar Ajans'ın, reytinglerin ölçümlenmediği süreçte televizyondaki reklamlara yönelik yaptığı aylık araştırmada, Mayıs ayında ekranda geçen yılın aynı döneminin aksine en çok reklamı gıda sektörünün verdiğini belirledi.Reklam takibi konusunda hizmet veren Nar Ajans'ın, her ay düzenli olarak yaptığı ve televizyonda yayınlanan reklamlar içinde ilk beş sırayı oluşturan sektörleri belirlendiği incelemede, geçtiğimiz ay ekranda en çok reklamı toplam 331 saat süreyle gıda sektörünün verdiği ortaya çıktı.
2011 yılı Mayıs ayında ise en çok reklamı inşaat sektörü vermişti. Bu yılın Mayıs ayında gıda sektöründe Algida toplam 70 saati aşan süreyle sektörde ilk sırada bulunurken, Ülker ve Eti yayınlanan reklam sıralamasında ikinci ve üçüncülüğü aldı. İletişim sektörü 302 saati aşan reklam süresiyle ikinci sırayı alırken, sektörün ilk sırasında Vodafone 105 saati geçen süreyle yer aldığı belirlendi.
Foreks
Reklam dünyası bu sektörden ‘gıda’lanıyor!
Reklam dünyası bu sektörden ‘gıda’lanıyor!
Gidavitrini.com.tr - Güvenli gıda, tarım ve güncel gıda haberleri Gidavitrini.com.tr - Güvenli gıda, tarım ve güncel gıda haberleri
Gıda Ekonomisi
Reklam araştırma sonuçlarına göre 331 saatlik yayınlanma süresiyle en çok reklam veren gıda sektörü oldu.