Uluslararası Çay Fuarı ve Forumu (Global Tea Expo&Forum) ile Uluslararası İçecek Fuarı Beverage İstanbul, 10-12 Nisan’da İstanbul Kongre Merkezi’nde çay ve içecek sektörü temsilcilerini bir araya getirecek. Global Tea Expo kapsamındaki Çay Forumu ise dünya çay üretiminde ilk sıralarda yer alan Çin, Kenya, Sri Lanka gibi ülkelerden delegeleri ve Uluslararası Çay Komitesi (International Tea Committee) yetkililerini ağırlayacak.
200 bin üreticisi ve 300 işleme tesisi ile dünyanın en büyük 5. çay üreticisi olan Türkiye, tüketim büyüklüğünde de dünyada ilk sırada yer alıyor. Yapılan araştırmalara göre Türkiye’de nüfusun %96’sı her gün çay tüketiyor. Üretim ve tüketimde büyük bir potansiyele sahip Türk çayının markalaşmasına katkı sağlamak amacıyla ilk kez düzenlenen Global Tea Expo, global ve yerel sektörün en büyük üreticilerini buluşturacak.
Ambalaj, çay aksesuarları ve çay işleme ekipmanları gibi çay teknolojileri alanında faaliyet gösteren firmaların da yer alacağı Global Tea Expo fuarında, Uluslararası Çay Forumu düzenlenecek. “Küresel Trendler Yerel Tecrübeler Işığında Markalaşma: Bir Dünya Markası Olarak Türk Çayı” ana teması ile gerçekleşecek Çay Forumu’nda dünya çay üretiminde ilk sıralarda yer alan Çin, Hindistan, Sri Lanka gibi ülkelerden delegeler ve dünyanın en büyük çay ithalatçı kurumu “International Tea Importers” da yer alacak.
İlk kez düzenlenen Beverage İstanbul ise Türkiye ve birçok ülkeden meyve suyu, maden suyu ve alkolsüz içecek üreticilerini ve markalarını buluşturacak. Fuar; ambalaj makinaları, soğutma ve havalandırma sistemleri gibi içecek teknolojileri alanında faaliyet gösteren firmaları da bir araya getirecek. Avrupa İşletmeler Ağı tarafından desteklenen Beverage İstanbul, Tesco, Magnit, EDEKA gibi dünyanın en önemli market zincirlerini de hem ziyaretçi hem konuşmacı olarak ağırlayacak.
Fuar kapsamında “İçecek Endüstrisinde Sürdürülebilirlik: Gençliğin Rolü” ana temasıyla gerçekleştirilecek konferansta, “Marka Konumlandırma Stratejileri: Gençliğin Marka Konumlamadaki Rolü, Marka Değerliliği ve Markalar Arası Rekabet, Ambalajın Markaya Etkisi, Gençlik Odaklı Pazarlama Stratejileri, İçecek Endüstrisinde Gençlik ve Teknoloji, Dijital Yaratıcılık’ta Gençlik Temelli İçecek Tanıtımları, Sosyal Medya ve İçecek Endüstrisi’nde “Genç Müşteri”, Raf Yönetimi ve Merchandising, Satışları Arttırmanın Sihirli Yöntemi: Tanzim ve Teşhir” başlıkları, sektör temsilcileri tarafından değerlendirilecek.
İçecek sektörü İstanbul'da buluşacak
İçecek sektörü İstanbul'da buluşacak
Gidavitrini.com.tr - Güvenli gıda, tarım ve güncel gıda haberleri Gidavitrini.com.tr - Güvenli gıda, tarım ve güncel gıda haberleri
Gıda Ekonomisi
Uluslararası Çay Fuarı ve Forumu ile İçecek Fuarı, 10-12 Nisan’da İstanbul Kongre Merkezi’nde çay ve içecek sektörü temsilcilerini bir araya getirecek.