16-22 Mayıs haftasında, TV kanallarına en çok reklam veren sektör, önceki haftalarda olduğu gibi gıda sektörü oldu. Gıda markaları, reklam süre ve adetleriyle diğer markalar büyük fark attı…
Medya Takip Merkezi (MTM)'nin TV kanalları üzerinden yaptığı reklam takibi sonucunda derlenen ‘TV’ye en çok reklam veren sektörler’ raporu açıklandı. Haftalardır zirvede olan Gıda sektörü, 16-22 Mayıs haftasında da ekrandaki üstünlüğünü korumaya devam ediyor.
İşte reklam raporunun sektörler bazında tabloya yansımaları:
No
Sektör
Adet
Sektör
Süre(sn)
1
Gıda
9.023
Gıda
168.779
2
İnşaat/Emlak
6.523
İletişim Teknolojileri
138.491
3
İletişim Teknolojileri
6.320
İnşaat/Emlak
119.569
4
Finans
2.403
Finans
61.582
5
Kozmetik
2.217
Siyaset/Politika
51.135
6
Ev Temizlik Ürünleri
2.141
Kozmetik
47.565
7
Mobilya
2.030
Kişisel Bakım
42.104
8
Ticaret
1.939
Ev Temizlik Ürünleri
40.247
9
Kişisel Bakım
1.755
Dayanıklı Tüketim Malları
34.488
10
Siyaset/Politika
1.609
Otomotiv
32.450
*MTM Medya Takip Merkezi'nin, 16-22 Mayıs 2011 tarihlerinde, 12 TV kanalı üzerinden, yaptığı reklam ölçümleme sonuçlarına göre, en çok reklam alan 10 program tipi listelenmiştir. Telemarketing reklamları ölçüme dahil edilmemiştir.
Gıda reklamları farkı giderek açıyor!
Gıda reklamları farkı giderek açıyor!
Gidavitrini.com.tr - Güvenli gıda, tarım ve güncel gıda haberleri Gidavitrini.com.tr - Güvenli gıda, tarım ve güncel gıda haberleri
Gıda Ekonomisi
16-22 Mayıs haftasında, TV kanallarına en çok reklam veren sektör, önceki haftalarda olduğu gibi gıda sektörü oldu. Gıda markaları, reklam süre ve adetleriyle diğer markalar büyük fark attı.