Kaynak Holding, 'UPDATE 2012 Marketing Trends & Future' etkinliği ile dijital pazarlama, iletişimde farklılaşma ve sosyal medya konularını masaya yatırdı. İletişim ve medya dünyasından birçok ismin katıldığı organizasyonda tüketim alışkanlıklarındaki değişikliklere uyum sağlamak için dijital pazarlama yöntemlerinin ve reklamların önemi konuşuldu. İletişimin ve reklamın vazgeçilmez bir değer haline geldiğini belirten Kaynak Holding Yönetim Kurulu Başkanı Naci Tosun, dünyanın en iyi ürününün bile müşteriye ulaşabilmesi için reklamın çok önemli olduğunu söyledi. Reklamda sunulan ürünle tüketiciye sunulan ürün arasında fark olmaması gerektiğine vurgu yaptı.
Teknolojinin yararları kadar zararlarının da azımsanmayacak kadar çok olduğunun altını çizen Tosun, insanların günümüzde yanlış reklam propagandalarının etkisinde kalarak tüketim bağımlısı olduğunu belirterek, "Bu alışveriş tutkusu yaklaşımı disipline edilebilir hale getirilmeli." dedi. Reklam ve pazarlamanın abartı ve yalandan uzak olması gerektiğinin altını çizen Tosun, insanların bu yollarla kandırılmasının etik olmadığına vurguda bulundu. Yaşanılan dönem itibarıyla reklam ve pazarlamanın oldukça önem arz ettiğini söyleyen Tosun, teknoloji imkânlarının oldukça geliştiği bir dönemde yaşadığımızı söyleyerek, "Ümidimiz odur ki bu imkânlar insanların yararı doğrultusunda kullanılır." şeklinde konuştu.
Zaman
En iyi ürünün satışı için bile reklam şart
En iyi ürünün satışı için bile reklam şart
Gidavitrini.com.tr - Güvenli gıda, tarım ve güncel gıda haberleri Gidavitrini.com.tr - Güvenli gıda, tarım ve güncel gıda haberleri
Gıda Ekonomisi
Ürün satışında reklamın önemine vurgu yapan Kaynak Holding Yönetim Kurulu Başkanı Naci Tosun, reklamın abartı ve yalandan uzak olmasının önemli olduğunu belirtti.