Unilever Food Solutions, bu yıl ‘Sokakları İstila’ etkinliğinde, ev dışı gıda sektörünün gelişimini desteklemek ve sürdürülebilirlik konusunda bilinç oluşturmak amacıyla, 2.500 iş ortağına ‘Sürdürülebilir Yaşam Planı’nı anlattı.
Unilever Food Solutions, 2007 yılından beri dünya çapında başarıyla devam ettirdiği ‘Sokakları İstila” etkinliğini, Türkiye’de 12 Temmuz Perşembe günü gerçekleştirdi. Bu yıl ‘Sürdürülebilir Yaşam’ konseptiyle, iş ortaklarıyla kendi ortamlarında bir araya gelmenin amaçlandığı etkinliğe; üretim, satış, pazarlama, insan kaynakları ve finans başta olmak üzere şirketin tüm departmanlarından çalışanlar ve yöneticiler katıldı.
Unilever Food Solutions Türkiye’nin 500 çalışan ve iş ortağının sokakları istila ettiği etkinlik kapsamında, Türkiye’de yaklaşık 2.500 Unilever Food Solutions müşterisi ve iş ortağına ulaşıldı. İstanbul’dan Trabzon’a, Antalya’dan Gaziantep’e 30’un üzerindeki şehirde Unilever Food Solutions müşterileri ve iş ortakları ile bir araya gelinerek, daha iyi bir dünya için Unilever Food Solutions’ın planları, Knorr, Calve ve Lipton markalarıyla bu alanda gerçekleştirilen çalışmalar anlatıldı.
Knorr’un 2012 yılı içinde yaptığı ‘Restoran Araştırması’ sonuçları paylaşıldı. Araştırmaya göre, ev dışı tüketim noktalarında Knorr ürünlerinin kullanımı sayesinde:1 yılda 164 olimpik yüzme havuzu kadar su kurtarılıyor.
Yaklaşık 100 bin ailenin yıllık doğalgaz tüketimi kadar doğalgaz tasarruf ediliyor. Ülke ekonomisinde yılda 1,7 Milyar TL tasarruf edilmesi sağlanıyor.
Sürdürülebilir yaşam için sokakları istila!
Sürdürülebilir yaşam için sokakları istila!
Gidavitrini.com.tr - Güvenli gıda, tarım ve güncel gıda haberleri Gidavitrini.com.tr - Güvenli gıda, tarım ve güncel gıda haberleri
Etkinlik
Unilever Food Solutions, bu yıl ‘Sokakları İstila’ etkinliğinde, ev dışı gıda sektörünün gelişimini desteklemek ve sürdürülebilirlik konusunda bilinç oluşturmak amacıyla, 2.500 iş ortağına ‘Sürdürülebilir Yaşam Planı’nı anlattı.