Gıdavitrini - 100’ü aşkın iş kolunda anahtar teslimi fason ürün üretimi gerçekleştiren Primo Ambalaj ve Kimya Sanayi, üretim tesislerini KOBİ’lerin hizmetine sunuyor. “Üretim zor ve sıkıntılı bir iş” diyen Primo Genel Müdürü Ömer Saygın, özellikle küçük ölçekli üreticilere seslenerek, “Türkiye’de benzeri olmayan çaptaki esnek üretim modelimizle biz ürününüzü üretmeye talibiz. Hem de sizden daha uygun fiyata. Siz ürününüzün pazarlanmasına odaklanın” çağrısı yaptı. Primo Ambalaj ve Kimya Sanayi, ülkemizin en büyük ve en modern fason üretim tesisiyle Türkiye’de sıra dışı bir üretim yapılanması oluşturdu. Primo, bu yapılanmanın uzantısı olarak başta kimya, temizlik, ambalaj, içecek, gıda ve promosyon sektörlerine çok yönlü olarak hizmet veriyor.
Geniş kapasitesi ve farklı birimleriyle büyük-küçük tüm ölçekteki firmalara hizmet sunabilen Primo, özellikle küçük ve orta ölçekli pek çok kuruluşunun üretimini üstlenebilecek durumda.
İster bir tane, ister bin tane
Primo Ambalaj ve Kimya Sanayi Genel Müdürü Ömer Saygın, küçük ve orta ölçekli üretici işletmelere seslenerek, “Üretimi bize bırakın, siz pazarlamaya odaklanan” çağrısı yaptı. Saygın, “Dünyamızda artık hızlı servis ve kalite çok ama çok önemli.
Kar marjları düştü ve ticari olarak ayakta kalmak zor hale geldi. Bunların yanı sıra üretim konusu ise zaten sıkıntılı ve çok büyük özen isteyen bir iş. Biz, özellikle kimya, temizlik, ambalaj gibi sektörlere hizmet veren KOBİ’lerin üretimlerini üstenebiliriz. Üstelik esnek üretim yapımız ve tecrübeli personelimizle bu işi üreticilerden daha ekonomik koşullarda yapabiliyoruz. Üreticileri hem sabit giderlerden kurtarıyoruz, hem de miktar konusunda rahatlatıyoruz. Müşterilerimiz bizden isterse bir tane isterse bin tane ürün talep edebiliyor.”
Türkiye’de benzeri olmayan bir üretim modeli
Perakende sektörünün hızla gelişiminin üretim ve pazarlamada güçlü bir itme etkisi yarattığına dikkat çeken Ömer Saygın, “Çok fazla üretici var, ancak kalite ve süreklilik konusu önemli bir sorun. Biz bu noktada ülkemizde daha önce olmayan bir iş modeli ortaya koyarak, üreticilerin sıkıntılarını, üretim aşamasında ihtiyaçları doğrultusunda çözmeye çalışıyoruz. Üreticilerin ise pazarlamaya odaklanmasını ve ürünlerinin-markalarının satışı konusunda çaba göstermelerini sağlamaya çalışıyoruz” diye konuştu.
Anahtar Kelimeler: Gıda Vitrini, Gıda, Vitrin, Tarım, GDO, Gıda Güvenliği, Alo 174, Sağlıklı Gıda, Beslenme, Yemek, Baklava, Restoran, Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı, Mehmet Mehdi Eker
Kobilere ‘pazarlamaya odaklanın’ çağrısı
Türkiye’nin en büyük fason üretim tesisiyle sıra dışı bir üretim yapılanması oluşturdu. ‘Üretimi bize bırakın pazarlamaya odaklanın’ çağrısıyla kobileri cesaretlendiriyor.

YORUM EKLE
1
Sahte ürün reklamının cezasını kim ödüyor?
2
“Tarım ve İnsan” fotoğraf şöleni...
3
Süt ihalesinde hayal kırıklığı yaşandı!
4
Bakan tohum ihracatıyla gurur duyuyor!
5
Bu ölüm sessizliği mi?
6
GAP’ta ‘Güney Yıldızı’ doğdu
7
Evdeki huzuru etkiliyor!
8
Meyve sebze ihracatında rekor düşüş!
9
SEK’ten ‘Light Günlük Süt
10
illy issimo Türkiye’de
SON DAKİKA HABERLERİ
ANKETTüm Anketler
NAMAZ VAKİTLERİ

İMSAK
06:49

GÜNEŞ
08:21

ÖĞLE
13:10

İKİNDİ
15:29

AKŞAM
17:49

YATSI
19:16
SIRADAKİ HABER